"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Клієнти стверджують, що таке трапляється доволі часто
Користувач послуг мобільного банкінгу поскаржився, що не зміг зайти у додаток Monobank з телефону після того, як поміняв його на новий.
Що відповіли у банку?
На сайті відгуків про банківські послуги клієнт Monobank розповів, що довгий час використовував додаток і був клієнтом банку, не стикаючись з серйозними проблемами та не маючи претензій до якості обслуговування. Періодично використовував наявний кредитний ліміт і завжди вчасно погашав заборгованість.
Але після того, йому довелося продати старий смартфон і купити інший, почалися проблеми. Чоловік не зміг зайти у додаток з нового пристрою, оскільки Monobank заблокував доступ, не пояснюючи причину відмови від обслуговування.
Служба підтримки, за його словами, не реагує на запити колишнього клієнта і не дає роз’яснень – що він має зробити для поновлення обслуговування. Минуло вже чотири місяці, а людина так і не може відкрити рахунок і завершити справи по карті.
“У мене був незакритий ліміт на 9 000 гривень. Довелося погашати його на заблокованій карті. Підтримка почала зі мною по-хамськи спілкуватися, тому що я став не потрібен. Висновок такий: у них погана система безпеки. Не міняйте телефон, якщо хочете зберегти свій банк”, – констатував Дмитро.
Судячи з коментарів під скаргою, Monobank нерідко вдається до необґрунтованого припинення обслуговування. Про це розповідає чимало клієнтів фінустанови.
Вони зауважують, що банк ніколи не попереджає заздалегідь про намір заблокувати доступ до додатку, тож люди не можуть завчасно переказати кошти на інший рахунок і погасити кредитний ліміт.
У відповідь на такі скарги представники Monobank кажуть, що рішення про можливість обслуговування ухвалюється на основі зваженого аналізу інформації з різних перевірених джерел. Однак політика банку не дозволяє повідомляти точну причину відмови.
Водночас там пообіцяли провести виховну роботу зі співробітниками, які дозволили собі неприпустиму поведінку в розмові з клієнтом.
Раніше Інформатор розповідав, як погасити кредит в Monobank, якщо мешкаєш в окупованому місті.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.