У спецслужбі не назвали прізвище п’ятого президента, але заявили, що свої дії кум Путіна узгоджував із вищим політичним керівництвом країни
У новій підозрі екснардепу-зраднику Віктору Медведчуку Служба безпеки України наголосила, що свої дії він узгоджував із вищим політичним керівництвом України та РФ. Це було у 2015 році. Таким чином натякнули на причетність о схеми п’ятого президента – Петра Порошенка.
Водночас його прізвище у пресрелізі спецслужби не фігурує. Відповідне повідомлення опубліковано у Telegram-каналі СБУ.
Зазначається, що Медведчук організував схему із незаконної приватизації нафтопроводу. А її реалізацію розпочав у 2015 році в чіткій координації з тодішнім вищим політичним керівництвом України та РФ.
В СБУ візуалізували схему та показали, що той представник вищого політичного керівництва Росії, з яким Медведчук узгоджував дії, – це російський диктатор Володимир Путін. Хто це був з української сторони – не розкривається.
Втім, у 2022 році, коли Медведчук був затриманий силовиками та ще не переданий до Росії, він розкрив спецслужбам подробиці виведення з держвласності нафтопроводу “Самара – Західний напрямок”. За його словами, у реалізації схеми брав участь Порошенко, зокрема.
“У цьому була задіяна фактично вся верхівка державного апарату, починаючи з Президента і закінчуючи міністрами, правоохоронцями і тими, хто безпосередньо реалізовував цю схему”, – пояснював Медведчук.
Про причетність Порошенка до схеми написав і блогер, співведучий каналу “Ісландія” Сергій Іванов. Він теж не назвав прізвища, але написав, що неназваний представник вищого політичного керівництва – “сивочолий”. Саме “сивочолим гетьманом” іронічно у соцмережах називають Порошенка.
Сьогодні стало відомо, що СБУ та НАБУ зібрали масштабну доказову базу, яка доводить незаконність приватизації державного нафтопроводу "Самара-Західний напрямок" у 2015 році. В результаті про підозру повідомили екснардепу Віктору Медведчуку та його спільникам. Йдеться про чотирьох представників колишнього топменеджменту "Прикарпатзахідтрансу", які заволоділи та управляли нафтопроводом.
З травня 2019 року прокачування дизеля через нафтопровід було заблоковано для його повернення у державну власність, а правоохоронні органи досліджували законність приватизації. У січні 2024 року Верховний суд України остаточно визнав українську частину нафтопроводу державною власністю.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.