Крім цього, з 12 вересня 2025 року курсуватиме новий маршрут №644/647 Захонь – Берегове – Боржава, поїзд курсуватиме євроколією 1435 мм та напряму поєднає Берегове із Захонню — важливим пересадковим вузлом, звідки відправляються численні поїзди по Угорщині, зокрема до Будапешта
З Ужгорода стартували прямі рейси до Братислави, Будапешта та Відня. 12 вересня 280 пасажирів першими протестують нове швидке та комфортне сполучення. Це стало можливим завдяки будівництву колії європейського стандарту — вперше за часів незалежності України — між Чопом та Ужгородом. Про це 12 вересня повідомила Укрзалізниця.
«Це символ інтеграції у спільний транспортний простір ЄС. Уже сьогодні пасажири з Ужгорода можуть напряму дістатися Братислави, Будапешта та Відня. Наступний крок – масштабування таких проєктів і розширення зручних європейських маршрутів для українців», — зазначив Віцепрем'єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.
Розклад руху поїздів:
№961/618:
№146:
З грудня 2025 року — коли оновиться графік руху, — пасажирам буде запропоновано зручні стиковки з внутрішніми рейсами. Зокрема, стане більше нічних поїздів, які стикуватимуться для зручної пересадки на європейський поїзд.
Крім цього, з 12 вересня 2025 року курсуватиме новий маршрут №644/647 Захонь – Берегове – Боржава. Поїзд курсуватиме євроколією 1435 мм та напряму поєднає Берегове із Захонню — важливим пересадковим вузлом, звідки відправляються численні поїзди по Угорщині, зокрема до Будапешта.
Квитки доступні у застосунку та на сайті Укрзалізниці, а також на сайтах угорських та словацьких залізниць.
Ужгород став першим обласним центром України, який отримав пряме сполучення євроколією з країнами ЄС. Будівництво колії між Чопом та Ужгородом розпочалося у 2024 році й менш ніж за рік було завершене попри війну та всі складнощі.
«Вперше в сучасній історії ми збудували з нуля ділянку євростандарту 1435 мм протяжністю 22 км між Чопом та Ужгородом. Завдяки цьому Ужгород став першим обласним центром, який отримав пряме залізничне сполучення з Європейським Союзом. Уже з 12 вересня звідси вирушатимуть поїзди до Братислави, Кошице, Будапешта та Відня. Продаж квитків відкрився вже сьогодні, 5 вересня. Сьогодні разом із Президентом України Володимиром Зеленським, європейськими партнерами та представниками залізничних компаній ми відкрили цей проєкт», — наголосив Віцепрем'єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.
Укрзалізниця подякувала партнерам — Європейському Союзу, зокрема програмі Connecting Europe Facility (CEF) та Європейському інвестиційному банку (ЄІБ) за фінансову підтримку цього проєкту. На його реалізацію половину коштів надав ЄС, ще половину — ЄІБ.
«Цей проєкт — важливий етап розбудови європейської залізничної мережі в Україні, і надалі ми будемо лише нарощувати темпи. Уже у 2026 році плануємо електрифікувати цю ділянку та розпочати будівництво євроколії у напрямку Львова, яке маємо намір завершити протягом 2–3 років. Цим проєктом українські залізничники вразили європейських партнерів — попри війну нам вдалося реалізувати його з випередженням графіка. Такою роботою українці довели, що готові втілювати ще амбітніші євроінтеграційні проєкти, а вкладені кошти швидко конвертуються у відчутний результат для людей», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.
Раніше заступник міністра фінансів України Олександр Кава заявив, що залізниця європейського стандарту також має з'явитися у Львові, Луцьку та Чернівцях. Крім того, Україна та Польща почали працювати над планом реалізації євроколії між столицями ще перед початком великої війни. Планувалося, що час у дорозі між Києвом і Варшавою займатиме до чотирьох годин.