Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди з Ужгорода до міст ЄС новою євроколією

Ужгород став першим обласним центром України, який отримав пряме сполучення євроколією з країнами ЄС

фото: Укрзалізниця
фото: Укрзалізниця

З 12 вересня 2025 року з Ужгорода почнуть курсувати прямі пасажирські поїзди євроколією до міст Європейського Союзу — Братислави, Відня та Будапешта. Продаж квитків було відкрито 5 вересня. Про це повідомляє Укрзалізниця.

Розклад руху поїздів:

  • №961/618 Ужгород — Братислава. Відправка з Ужгорода о 8:09, прибуття до Братислави о 18:33. Поїзд №617/964 Братислава — Ужгород відправлятиметься з Братислави об 11:27, прибуття до Ужгорода 22:35.
  • №146 Ужгород — Будапешт — Відень. Відправка з Ужгорода о 8:09, прибуття до Будапешта о 14:20, прибуття до Відня о 17:20. Зворотний рейс поїзда №143 Відень — Будапешт — Ужгород відправиться з Відня о 10:42, прибуватиме до Будапешта о 13:19 і до Ужгорода — о 22:35.

Придбати квитки можна через застосунок і сайт booking.uz.gov.ua, а також на сайтах угорських та словацьких залізниць. 

З введенням нового розкладу в грудні передбачено зручні стиковки з внутрішніми поїздами, зокрема нічними. Це дозволить, наприклад, виїхати ввечері з Києва, вранці прибути до Ужгорода та без пересадок продовжити подорож європейським поїздом.

Євроколія до Ужгорода

Ужгород став першим обласним центром України, який отримав пряме сполучення євроколією з країнами ЄС. Будівництво колії між Чопом та Ужгородом розпочалося у 2024 році й менш ніж за рік було завершене попри війну та всі складнощі.

«Вперше в сучасній історії ми збудували з нуля ділянку євростандарту 1435 мм протяжністю 22 км між Чопом та Ужгородом. Завдяки цьому Ужгород став першим обласним центром, який отримав пряме залізничне сполучення з Європейським Союзом. Уже з 12 вересня звідси вирушатимуть поїзди до Братислави, Кошице, Будапешта та Відня. Продаж квитків відкрився вже сьогодні, 5 вересня. Сьогодні разом із Президентом України Володимиром Зеленським, європейськими партнерами та представниками залізничних компаній ми відкрили цей проєкт», — наголосив Віцепрем'єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.

Укрзалізниця подякувала партнерам — Європейському Союзу, зокрема програмі Connecting Europe Facility (CEF) та Європейському інвестиційному банку (ЄІБ) за фінансову підтримку цього проєкту. На його реалізацію половину коштів надав ЄС, ще половину — ЄІБ.

«Цей проєкт — важливий етап розбудови європейської залізничної мережі в Україні, і надалі ми будемо лише нарощувати темпи. Уже у 2026 році плануємо електрифікувати цю ділянку та розпочати будівництво євроколії у напрямку Львова, яке маємо намір завершити протягом 2–3 років. Цим проєктом українські залізничники вразили європейських партнерів — попри війну нам вдалося реалізувати його з випередженням графіка. Такою роботою українці довели, що готові втілювати ще амбітніші євроінтеграційні проєкти, а вкладені кошти швидко конвертуються у відчутний результат для людей», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

Раніше заступник міністра фінансів України Олександр Кава заявив, що залізниця європейського стандарту також має з'явитися у Львові, Луцьку та Чернівцях. Крім того, Україна та Польща почали працювати над планом реалізації євроколії між столицями ще перед початком великої війни. Планувалося, що час у дорозі між Києвом і Варшавою займатиме до чотирьох годин.

Стежте за нами у Viber

Image
Оперативні новини та розбори: Україна, світ, війна. Підпишиться👇
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити