Переказ був, а грошей - немає: клієнт Monobank поскаржився через невдале поповнення балансу

Читать на русском

Клієнт Monobank не зміг поповнити рахунок через термінал

Читать на русском
Monobank
Один з клієнтів Monobank заявив про проблеми з поповненням балансу картки

Клієнт Monobank не зміг поповнити рахунок через термінал

Нерідко можуть статися різні труднощі з банківськими переказами. На цей раз клієнт Monobank поскаржився, що не зміг поповнити картку через термінал. За його словами, він навіть оновлював додаток банку, намагався звертатися до служби підтримки, але нічого не допомагало.

Про це він написав у відгуку на порталі Мінфін. Клієнт Monobank поскаржився на те, що йому на рахунок не надійшли кошти, які він переказав за допомогою терміналу City24. За словами чоловіка, він поповнив картку через термінал вранці, а вже пізніше хотів перевірити баланс на картці: клієнт навіть оновив застосунок Monobank, проте так і не побачив сповіщення про надходження коштів. При цьому він звернув увагу, що на екрані було повідомлення про технічні роботи. 

Клієнт Monobank підкреслив, що він вирішив звернутися до служби підтримки. У соціальних мережах йому це зробити не вдалося: чат-бот не працював. Коли ж він зателефонував за номером телефону "гарячої лінії", то після сповіщення про "необхідність зачекати 30 секунд" він почув гудки. Тепер чоловік звертається до банку, щоб дізнатися, які виникли проблеми та куди подівалися його кошти.

Представники Monobank відповіли на скаргу. За словами експертів, в системі дійсно були затримки при зарахуванні коштів після поповнення в терміналах самообслуговування. В банку зазначили, що спеціалісти вже працюють над вирішенням проблеми. Також звернулися особисто до клієнта:

"Бачимо, що вам сьогодні надходили вже кошти. Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації з зарахування коштів, а також зв'язку з підтримкою", - написали клієнту.

Українці скаржаться на банки

Раніше клієнт Ощадбанку поскаржився на те, що банк зняв кошти з неактивної картки. За словами чоловіка, банк знімав кошти за смс-інформування по кредитній картці. Він розповів, що з картки, якою не користувалися, раптом зняли 10 гривень, після чого баланс став "з мінусом". Один з користувачів зазначив, що в цьому випадку краще особисто звернутися до відділення Ощадбанку, щоб з'ясувати ситуацію. 

"Сталося помилкове списання. Протягом двох тижнів банк поверне кошти. Клієнтам буде інформаційне повідомлення про помилкове списання комісії та її повернення найближчим часом", - припустив ще один користувач порталу Мінфін.

Також раніше міністерка реінтеграції тимчасово окупованих територій Ірина Верещук зробила важливу заяву щодо банків. За її словами, багато українців скаржиться на те, що банки знімають через борги за кредитами з рахунків громадян ті кошти, які були перераховані в якості виплати для Вимушено переміщених осіб. Ірина Верещук зазначила, що у людей дійсно можуть бути борги, але виплати для ВПО - це гроші не для вирішення проблем банків, а для допомоги людям, які опинилися в складній ситуації. 

"У Верховній Раді вже декілька місяців перебуває урядовий законопроєкт №9065, який забороняє звернення стягнення на кошти, які отримуються як допомога на проживання ВПО. Звертаюсь до народних депутатів з проханням підтримати законопроєкт", - закликала Верховну Раду Верещук. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписати на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.