"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Клієнти скаржаться на шахрайські дії банку
На сайті Мінфіну один із клієнтів Ощадбанку поскаржився на те, що банк знімає гроші за смс-інформування по кредитній картці.
Зі слів користувача з ніком "Bezvaz", з нього знімають гроші за повідомлення по кредитці, яка навіть не активована. Клієнт Ощаду каже, що з нього зняли 10 гривень.
"Рахунок з 0.00 став раптом -10.00. Чи це щоб далі нараховувати додаткові відсотки за неіснуючий борг?", - питає Bezvaz на сайті Мінфіну.
Відповіді від представників банку клієнт не отримав, так як з 1 січня 2023 року Ощадбанк перестав відповідати на зауваження на Мінфіні, проте інші користувачі дали поради. Дехто теж поскаржився на те, що банк знімає гроші, проте картою ніхто не користується. Один користувач зауважив, що картка скоріш за все активована, тому потрібно піти у відділення та закрити її.
"Сталося помилкове списання. Протягом двух тижнів банк поверне кошти. кліентам буде інформаційне повідомлення про помилкове списання комісії та ії повернення найбліжчим часом", - припустив ще один користувач Мінфіну.
На сайті Ощадбанку сказано, що для того щоб відключити СМС-банкінг ви можете звернутися в будь-яке відділення Ощадбанку та написати заяву. Другий варіант відключення в Ощад-24/7, повністю аналогічно підключенню, просто замість "Активації" буде функція "Відключення".
Нещодавно на сайті Мінфіну один із клієнтів Ощадбанку поскаржився, що не користувався карткою більше року, а тепер виявилося, що йому без попередження зменшили ліміт. Тепер для того, щоб його відновити, йому необхідно відвідати відділення банку, але він перебуває за кордоном. Інший клієнт фінустанови заявив, що йому знизили кредитний ліміт 54 000 до 8000 грн. За його словами, його кредитна історія позитивна і карткою він користується активно, тому не розуміє, чому так сталося.
Це пояснюється тим, що загальний ліміт Ощадбанку на зняття готівки не повинен перевищувати 20 000 грн (в еквіваленті) на місяць. Деяким клієнтам банк може зменшити цей ліміт на власний розсуд. Однак про це мають попереджати заздалегідь.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.