В Ощадбанку вказують, що у жінки наявне вільне користування розпорядження її коштами на рахунку
Жінка не може користуватися карткою Ощадбанк через блокування. Вона просила фінустанову скасувати обмеження, але безрезультатно. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 2 січня 2025 року.
У квітні 2024 року клієнтка Ощадбанку дізналась про те, що її банківська карта заблокована. Звернувшись до чат-бота «Ощадбанку» було повідомлено, що картку заблоковано у зв'язку з накладанням арешту на рахунок та їй слід звернутись до виконавчої служби для розв'язання питання щодо розблокування. Але будь-яких відкритих виконавчих проваджень відносно неї, які б могли бути підставою для вчинення виконавцем дій щодо блокування банківських рахунків, немає та ніколи не було. 23 травня 2024 року громадянка направила Укрпоштою рекомендованим листом до АТ «Ощадбанк» заяву, якою просила направити роз'яснення щодо підстав блокування рахунку та доступу до платіжного інструменту «Ощад24/7», скасувати обмеження розпоряджатися коштами, що знаходяться на рахунку, шляхом розблокування рахунку. Заяву отримано АТ «Ощадбанк» 27 травня 2024 року, але на день подання позову до суду відповідь так надано і не було.
"AТ «Ощадбанк» не чинить незаконних дій щодо припинення вільного користування і розпорядження коштами позивачки та припинення доступу до платіжного сервісу «Ощад 24/7» за рахунком. У неї наявне вільне користування розпорядження її коштами на рахунку, відкритому в АТ «Ощадбанк». Отже, банк діє у повній відповідності до норм чинного законодавства України та взятих на себе зобов'язань за договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та відкриття поточного рахунку і не вчиняв жодних порушень. Відповідно, позовні вимоги є безпідставними, недоведеними та не підлягають задоволенню", - заявили в Ощадбанку.
Суд відмовив жінці в задоволенні позову. Вона не надала доказів блокування рахунку.
"Позивачка в позовній заяві стверджує, що відповідачем заблоковано її рахунок у зв'язку тим, що остання є боржником у виконавчому провадженні, проте остання не надає доказів блокування рахунку, а отже в задоволенні позову в частині визнання незаконними діями AT «Ощадбанк», пов'язані з припиненням вільного користування і розпорядження її коштами та припинення доступу до платіжного сервісу «Ощад 24/7» слід відмовити. Оскільки позовні вимоги про зобовязання AT «Ощадбанк» відновити вільне користування і розпорядження її коштами та відновити вільний доступ до платіжного сервісу «Ощад 24/7» за рахунком є похідними від вимог про визнання дій АТ «Ощад 24/7» незаконними, то вони також не підлягають задоволенню", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.