В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки
Ощадбанк без відома клієнтки встановив ліміт по картці. Вона намагалась зняти обмеження по відеозв'язку, але через поганий зв'язок цього не вдалось зробити. Відповідний коментар жінка залишила 24 червня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, Ощадбанк встановив обмеження по картці. Вона не може їх скасувати через погану якість зв'язку під час відеозв'язку.
"Ощадбанк встановив ліміт по картці без мого відома. Зняти його можна або у відділенні або під час відеозв'язку, який або не відбувається, або постійно переривається. Відповідальність за поганий зв'язок банк перекладає на клієнта, але я маю відмінний відеозв'язок за всіма каналами окрім Ощада. Альтернативних способів відеозв'язку немає. З Пенсійним фондом нічого не переривається й часу відводиться не 10 хвилин, з яких оператор витрачає на попередження й уточнення. Про яке лідерство взагалі йде мова? Банк поганий за всіма показниками, у тому числі й за клієнтоорієнтованістю. Під час звернень у відділення банку неодноразово стикалась з грубістю працівників", - скаржиться жінка.
В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки. Для проведення відеоідентифікації рекомендують перевірити коректність з'єднання, а за можливості скористатися іншим провайдером для з'єднання.
"Прикро, що у вас склалася подібна думка. ми, як банк, постійно працюємо над підвищенням клієнтоорієнтованості, вдосконалюємо процеси для бізнес-сегменту, переглядаємо вже існуючі і отримуємо позитивне визнання в певних галузях. Що стосується відеоідентифікації, вже спілкувалися з вами з даного питання і вам було повідомлено, що проблема була на стороні інтернет-провайдера. Для проведення відеоідентифікації рекомендуємо перевірити коректність з'єднання, а за можливості скористатися іншим провайдером для з'єднання", - заявили в Ощадбанку.
Урядом затверджено порядок виплати пенсій та здійснення страхових виплат особам, які тимчасово проживають за межами України, або проживають на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, або виїхали з тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України та проживають на підконтрольній Україні території (постанова Кабінету міністрів України від 11.02.2025 року № 299). Порядок визначає механізм виплати пенсій і страхових виплат, зокрема, особам, які:
Змінити банк можна особисто — в Пенсійному фонді України, онлайн — через вебпортал електронних послуг ПФУ або у відділенні нового банку.
Кому та в який термін потрібно проходити ідентифікацію?
Фізична ідентифікація — це процедура встановлення особи одержувача пенсії/ страхової виплати, яка для більшості отримувачів здійснюється автоматично, наприклад, під час отримання пластикової картки або готівки в банку, відвідування вебпорталу ПФУ або сервісних центрів Пенсійного фонду України, ЦНАП, особистого вручення працівником Укрпошти виплат. Одержувачам, які тимчасово проживають за межами України, і тим, які проживають на ТОТ, виплата пенсії/страхових виплат здійснюється за умови проходження особою фізичної ідентифікації до 31 грудня кожного календарного року. Фізична ідентифікація одержувачів здійснюється органами Пенсійного фонду України (під час особистого звернення до сервісного центру) або установою уповноваженого банку, в якій особа отримує пенсію/страхові виплати. До фізичної ідентифікації прирівнюється також:
Заява про продовження виплати пенсії/страхових виплат разом зі сканованою копією документа про посвідчення факту, що фізична особа є живою, яка відповідає оригіналу документа і придатна для сприйняття її змісту (повинна містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), може бути подана через вебпортал ПФУ з використанням кваліфікованого електронного підпису. Обов’язковою умовою продовження отримання виплат для зазначених категорій осіб є повідомлення Пенсійному фонду України про неотримання виплат від органів пенсійного забезпечення Російської Федерації. Для повідомлення такого факту необхідно (через вебпортал ПФУ або особисто) до встановленої форми заяви про призначення, поновлення та продовження виплати пенсії/страхових виплат додати заяву-повідомлення про неотримання виплат від Російської Федерації, написану в довільній формі особисто. Також на вебпорталі ПФУ можна сформувати та подати повідомлення про неотримання пенсій та/або страхових виплат в іншій державі, зокрема від органів пенсійного забезпечення Російської Федерації. Така функція передбачена в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ в розділі «Дистанційне інформування» через авторизацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.