У клієнтки Ощадбанку через шахрайські дії третіх осіб виникла кредитна заборгованість
У клієнтки Ощадбанку з кредитки списали майже 10 тисяч гривень. Банк надіслав їй повідомлення про необхідність сплатити прострочений платіж за кредитом. Вона пішла до суду, аби розібратись у цій ситуації.
Як йдеться у рішенні П'ятихатського районного суду Дніпропетровської області, жінка отримала на телефон повідомлення про зняття кредитних коштів у розмірі 9 941 гривню. Вона повідомила оператору контакт-центру АТ "Державний ощадний банк України" про незаконне зняття коштів та просила заблокувати картку.
Жінка вважала, що Ощадбанк проведе внутрішнє розслідування і встановить, як так сталося, що сторонні особи, без її відома скористалися кредиткою. Згодом вона отримала повідомлення на телефон від фінустанови про необхідність терміново сплатити прострочений платіж за кредитом у сумі 559 гривень.
Клієнтка повторно телефонувала до контакт-центру AT "Державний ощадний банк України" та пояснила свою ситуацію. Однак, їй пояснили, що кредит та відсотки за користування кредитними коштами є зобов'язанням з погашення кредитних коштів. Таким чином, кредитна заборгованість виникла внаслідок списання коштів із рахунка позичальника через шахрайські дії третіх осіб.
"Операція по перерахунку коштів провели коректно, з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки банку, безготівковим шляхом через мобільний додаток "Ощад24/7" на карту іншого банку. Несанкціонований доступ до карткового рахунку можливий при наданні стороннім особам персональної інформації щодо платіжної картки. Саме внаслідок дій позивачки відбулось незаконне використання інформації", - наголосили в Ощадбанку.
Суд задовольнив позов жінки. Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" зобов'язати відновити кошти на її кредитному рахунку, у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій у сумі 9 941 гривні та списати нараховані у зв'язку із цим відсотки, пеню, штрафні санкції, суму комісії за перерахунок коштів. Також з фінустанови стягнуть 4 073 гривень за судовий збір та правничу допомогу.
"Враховуючи відсутність доказів того, що позивачка своїми діями або бездіяльністю сприяла втраті чи незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера та іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, проведення фінансових операцій по картковому рахунку позивача відбулося не за її розпорядженням, вона не повинна нести відповідальності за них. За таких обставин, слід зобов'язати Ощадбанк відновити кошти на її кредитному рахунку, у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій у сумі 9 941 гривні та списати нараховані у звязку із цим відсотки, пеню, штрафні санкції, суму комісії за перерахунок грошових коштів з картки", - зазначили у банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.