Жінці не сподобалась відповідь працівниці ПриватБанку
Жінку звинувачують у вчиненні дрібного хуліганства. Вона у відділенні ПриватБанку влаштувала скандал. Про це йдеться у постанові Суворовського районного суду Одеси, опублікованій 9 березня 2023 року.
9 грудня 2022 року о 13:40 жінка у відділенні ПриватБанку влаштувала сварку. Вона не реагувала на зауваження, чим порушила громадський порядок та спокій громадян, за що передбачена відповідальність за ст. 173 КУпАП. За вказаними обставинами працівники поліції склали протокол про вчинення адміністративного правопорушення від 20.12.2022 року.
В судовому засіданні жінка свою вину не визнала. Вона прийшла до відділення ПриватБанк для отримання переказу, але не знала, в яку саме чергу їй слід стати, тому запитала у співробітника банку, на що їй в хамській і провокаційній манері зазначили про необхідність стати спочатку в загальну чергу, а потім їй скажуть до кого звернутися. Обурена такою відповідь співробітника банку, вона, знімаючи її на камеру телефону, намагалася з'ясувати, як її прізвище, на що остання спочатку закривала свій бейджик, а потім вскочила з місця, почала шарпати за телефон. У цей скандал втрутилася керівник відділення, потім її утримували у відділенні банку до приїзду поліції, що вважає порушенням її законних прав. На підтвердження своїх слів надала суду відеозапис події.
Директора відділення ПриватБанку пояснила, зі свого робочого місця помітила, що відвідувачка сперечалася із менеджером і робила різкі рухи руками у її сторону. Вона звернулася до жінки, яка повідомила, що менеджер поводить себе некоректно і хамить їй, при цьому вона знімала її і оточуючих на камеру, відвідувачі банку почали заспокоювати відвідувачку, але жінка продовжувала поводити себе неадекватно, погрожуючи викласти відео в інтернет. У цій ситуації свідок вимушена була викликати поліцію, при цьому громадянка намагалася покинути приміщення, але на вулиці поліцейські доставили її назад у відділення для оформлення матеріалів.
Допитана у суді свідок пояснила, що вона обслуговувала клієнта, коли до неї підійшла жінка аби вияснити, до кого їй слід звернутися, на що була надана відповідь зайняти спочатку чергу, але їй це не сподобалося, вона продовжувала стояти, дістала телефон і почала її знімати. Оскільки на робочому столі лежали документи іншого клієнта, тому вона зреагувавши, різко встала і лише торкнулася її телефона, але одразу зрозуміла, що це невірно і повернулася на місце. Вона перешкоджала покинути відділення, оскільки чекали на поліцію, однак ще до їх приїзду їй надали можливість вийти.
Суд закрив провадження у справі про притягнення жінки до адміністративної відповідальності заст. 173 КУпАП. У її діях відсутній склад адміністративного правопорушення.
"Між жінкою та працівником банку виник конфлікт з приводу надання їй банківської послуги, який не підпадає під ознаки хуліганських дій, які були спрямовані на порушення громадського порядку та спокою громадян", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.