Новий підхід до виробництва ігор та найму співробітників: як 2021-й рік змусив студію BioWare змінити свої принципи роботи

Також з'явилася інформація про майбутні плани розробників Mass Effect та Dragon Age

Новий підхід до виробництва ігор та найму співробітників: як 2021-й рік змусив студію BioWare змінити свої принципи роботи

Голова студії BioWare Гері Маккей розповів трохи про те, як довелося розробникам змінити підхід до роботи у 2021 році, і чого зараз прагне команда.

Про це він написав в офіційному блозі студії, – передає Інформатор.

За даними Маккея, авторам популярних франшиз Mass Effect та Dragon Age через пандемію довелося неслабо змінити підхід до створення ігор. Зараз деякі співробітники продовжують працювати в офісі, а інші змушені працювати вдома. Щоб оптимізувати процес розробки в такій ситуації, студія почала використовувати нові інструменти, процеси і способи комунікації.

Змінити BioWare довелося і принцип найму співробітників. До цього керівництво шукало лише розробників, які готові були змінити місце проживання за необхідності, щоб переїхати в Едмонтон або Остін, де розташовані офіси студії. Тепер є шанс потрапити на роботу в студію, залишаючись у своєму місті, і працюючи віддалено.

Важливим моментом для студії став випуск майстрів Mass Effect. Гері Маккей зауважив, що Legendary Editition прийняли тепло як гравці, так і критики. Студія ставить собі завдання, щоб кожну її гру приймали так само.

Про майбутні плани глава BioWare розповів небагато. Принаймні жодної конкретики про майбутні частини Mass Effect і Dragon Age він повідомляти не став. Він лише додав, що майбутня частина Dragon Age – це одиночна гра, яка орієнтуватиметься на прийняті гравцем під час проходження рішення.

Зараз студія зосереджена на тому, щоб підняти свою репутацію шляхом випуску ігор гарної якості.

«Створювати світи, повні пригод, конфліктів, товариства, які надихають вас стати героями своїх історій» — ось наша місія. Ми хочемо, щоб релізи наших ігор були знаковими подіями індустрії. Ми хочемо, щоб кожна наша гра викликала такий самий відгук, як Mass Effect Legendary Edition. І ми відчуваємо, що у нас є потрібні люди, правильний творчий напрямок та підтримка з боку EA, щоб домогтися всього цього», – додав Гері Маккей.

Маккей обійняв посаду тимчасового голови студії після того, як його колишній керівник Кейсі Хадсон пішов у грудні 2020 року. У червні 2021-го року Гері обійняв цю посаду вже на постійній основі. Раніше він керував створенням декількох частин FIFA і брав участь у розробці Turok.

Нагадаємо, що тайтл Ghost of Tsushima купили вже 8 мільйонів разів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube