Новий дизайн, безкоштовна доставка й рекордне зростання показників. Як змінився інтернет-магазин АТБ за рік, і що нового чекає клієнтів
Сервіс постійно вдосконалюють
Сервіс постійно вдосконалюють
Близько року тому компанія АТБ запустила власний інтернет-магазин. У період пандемії ця послуга стала особливо актуальною, тому мережа реалізувала функціонал із нуля в найкоротші терміни.
Про те, як розвинувся сервіс за рік і які новинки чекають користувачів інтернет-магазину, розповів СЕО корпорації «АТБ-Маркет» Борис Марков, передає Інформатор.
Упродовж декількох тижнів інтернет-магазин вивели в повний цикл і поширили на всі області, де є супермаркети АТБ.«Це, по суті, безпрецедентний кейс у практиці не тільки вітчизняного, але і європейського рітейлу, — написав Борис Марков. — Тоді, на старті, складно було прогнозувати динаміку його розвитку та оцінювати потенціал зростання. Але 2020-й, з пандемією й локдауном, дав той необхідний імпульс до максимально швидкої реакції на новий, що формується запит споживача».
За рік вдалось досягти таких результатів:
- на 800 % збільшити базу покупців у порівнянні з першими 3-ма місяцями роботи;
- на 30 % збільшити середній щомісячний ріст замовлень і обороту;
- на 55 % збільшити середній чек;
- на 35 % скоротити середній час між вчиненими покупками;
- в три рази розширити асортимент і довести його до повної відповідності оффлайн-маркету.
Робота над інтернет-магазинами АТБ триває й зараз. З 6 травня сайт перейшов на новий дизайн. А з 10 травня до 10 червня при оплаті картою Mastercard покупців чекає приємний бонус — безкоштовна доставка. Детальніше — тут.
Партнерський матеріал
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.