«Перелюблю» — історія розриву, що залишає шрами, але відкриває нові двері. У ній переплітаються біль і надія, розчарування і світло. Головна героїня відверто говорить про здатність відпустити минуле і знову навчитися довіряти почуттям.
Сервіс постійно вдосконалюють
Близько року тому компанія АТБ запустила власний інтернет-магазин. У період пандемії ця послуга стала особливо актуальною, тому мережа реалізувала функціонал із нуля в найкоротші терміни.
Про те, як розвинувся сервіс за рік і які новинки чекають користувачів інтернет-магазину, розповів СЕО корпорації «АТБ-Маркет» Борис Марков, передає Інформатор.
Упродовж декількох тижнів інтернет-магазин вивели в повний цикл і поширили на всі області, де є супермаркети АТБ.Робота над інтернет-магазинами АТБ триває й зараз. З 6 травня сайт перейшов на новий дизайн. А з 10 травня до 10 червня при оплаті картою Mastercard покупців чекає приємний бонус — безкоштовна доставка. Детальніше — тут.