«Нова пошта» видала смартфон «Sony Xperia 5» не тій людині: чи компенсувала компанія збитки власнику

Читать на русском

Чоловік хотів заробити, продавши телефон

Читать на русском
«Нова пошта» видала смартфон «Sony Xperia 5» не тій людині: чи компенсувала компанія збитки власнику
Компанія не давала відео, на якому хтось забрав смартфон

Чоловік хотів заробити, продавши телефон

Наприкінці липня 2020 року чоловік прийшов до київського відділення «Нової пошти», щоб відправити до Львова телефон марки «Sony Xperia 5». Але посилку покупець не забрав й вона не повернулася до власника.

Як пізніше стало відомо, жінка, яка мала прийти за телефоном, відправлення не забрала. На наступний день його власник отримав повідомлення про повернення посилки до відділення у Києві. Хоча він не замовляв таку послугу.

Якщо продати телефон не вийшло, то не залишалося нічого іншого, як забрати гаджет. Чоловік так і зробив, але коли він прийшов до відділення «Нової пошти», то йому повідомили, що телефон вже забрали. Але показати відео, як гаджет забирає якийсь шахрай, в компанії відмовилися. Про викрадення чоловік повідомив у Шевченківському відділенні поліції Києва й там відкрили кримінальне провадження.

Обдурений власник телефону просив «Нову пошту» виплатити 14 тис. грн, які він хотів отримати від продажу смартфона. Проте в компанії відмовили. Тому чоловік подав позов до суду.

Що було у суді

Власник «Sony Xperia 5» просив суд, щоб «Нова пошта» виплатила йому вартість втраченого телефону, заплатила 3 тис. 392 грн штрафу та компенсувала тисячу гривень за неприємні емоції.

В експедиторській фірмі зрозуміли, що чоловік налаштований серйозно, тому на початку вересня 2020 року «Нова Пошта» виплатила йому 14 тис. грн. Але це лише частина вимог, які клієнт висунув до компанії.

Суддя встановила, що компанія-перевізник несе відповідальність за схоронність та доставку вантажу. Єдине, що може пояснити, чому компанія не впоралася з цими завданнями – це стихійне лихо чи інші обставини непереборної сили.

Через те, що ніяке локальне цунамі не відбулося у київському відділенні «Нової пошти», то чоловік мав право на компенсацію. Суддя вирішила, що компанія визнала свою провину, коли виплатила клієнту вартість смартфона. Тому вона має компенсувати ще 1 тис. грн за хвилювання та 3 тис. 392 грн штрафу. Таке рішення у листопаді 2020 року прийняла суддя Голосіївського районного суду Києва Олександра Колдіна.

«Нова пошта» готується запустити власну авіакомпанію

Власна авіакомпанія "Нової пошти" Supernova Airlines 6 січня 2023 року отримала сертифікат експлуатанта від Державіаслужби України. Він дозволить авіаперевізнику виконувати польоти.

Наразі в державному реєстрі за Supernova Airlines закріплений один літак Ан-26 1978 року випуску з реєстрацією UR-UZI. Утім, для отримання сертифіката експлуатанта відповідно до Повітряного кодексу України авіакомпанія має забезпечити експлуатацію не менше двох повітряних суден.

«Інформація щодо другого літака може не відображатися в реєстрі, але якщо вже є сертифікат експлуатанта, значить авіакомпанія подала в Державіаслужбу України документи щодо двох повітряних суден», – пояснив avianews.com авіаційний юрист Андрій Гук з юридичної фірми «Анте».

Пізніше інформацію щодо наявних літаків у флоті Supernova Airlines avianews.com уточнило інформоване джерело. За його словами, авіакомпанія вже внесла в реєстр два літаки Ан-26 з реєстраційними знаками UR-UZI та UR-UZM.

Другий борт UR-UZM вироблений в 1982 році. Власником обох літаків Supernova Airlines відповідно до даних державного реєстру є компанія EXPEDITION AVIATION (FZC) з ОАЕ.

Інформатор розповідав, що киянин відправив «Новою поштою» посилки, проте жодну не доставили цілою.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.