Біографія принца Гаррі стає неоднозначною навіть для Меган Маркл
Меган Маркл усіма силами намагається повернути собі ім'я у медіаіндустрії. Нещодавно герцогиня Сассекська підписала контракт із великою голлівудською агенцією талантів William Morris Endeavour. Водночас Меган, яка мовчала відтоді, як на полицях з'явилися скандальні мемуари принца Гаррі, зіткнулася з величезною кількістю критики, у тому числі з глузуваннями від творців «Південного парку» та «Грифінів».
Королівський експерт Річард Кей попередив, що довга відсутність Меган у медіапросторі може ускладнити її камбек:
«Єдине, що вона справді може робити, – це бути мамою та проводити час зі своїми дітьми. Так, так відбувається через те, що вона хотіла дати трохи більше місця Гаррі, якому цього року довелося вихлюпнути так багато емоцій».
Експерт зазначив, що неоднозначний імідж Гаррі може ускладнити просування особистого бренду Меган:
«Можливо, вона хотіла розмежувати те, що Гаррі говорив публічно, і те, що вона збирається робити далі, щоб не заплямувати свій бренд. Але яким є її бренд і чи збережеться цей бренд? Чим довше вона буде поза увагою широкого загалу, тим важче дати йому поштовх».
На думку оглядача The Sun Джейн Мур, принц Гаррі та Меган Маркл серйозно стурбовані ребрендингом. Вони надто довго перебували у тіні, і тепер колишні схеми щодо утримання уваги аудиторії вже не працюють. У своїй статті Мур перерахувала безліч різних масок, які подружжя приміряло на себе, намагаючись знайти спосіб фінансово підтримати себе після відходу з королівської родини у 2020 році.
Експерт пояснила, що спочатку вони позиціювали себе «переслідуваними коханцями, які втекли зі злого королівства у пошуках щасливішого життя». Потім вони перейшли до стратегії, згідно з якою принца Гаррі «ніхто не розумів, крім його ангельської дружини, яка стала для нього опорою та була викреслена з британської монархії». Останнім часом Сассеські зосередилися на своїх благодійних ініціативах та спробах врятувати планету.
Джейн зазначила, що в липневому номері журналу Rolling Stone вийшла стаття із заголовком «Меган Маркл і принц Гаррі переживають епоху провалу», що дозволяє припустити: їхні спроби утвердитися в США не увінчалися тим успіхом, на який вони сподівалися.
Стейсі Джонс, засновниця Hollywood Branded, пояснила, що пара зосередила увагу навколо «бідних Меган та Гаррі», і це не та ідея, на якій можна побудувати бренд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатись на канал у Viber можна тут.