Жінка побоююється, що через це не зможе отримати важливу для неї соціальну допомогу
На сайті відгуків про роботу банків клієнтка ПриватБанку написала, що на її картці для виплат (яка за нібито не має кредитного ліміту) з’явився борг в понад 3500 грн. За словами жінки, у службі підтримки вона не отримала пояснень щодо цієї ситуації. Представник ПриватБанку пояснив, як таке могло статися.
“Якимось дивом в мене на карті для виплат ПриватБанку з’явився мінус, не на 350 а на 3550, зателефонувавши на 3700 чи то з мене зробили дурну чи я не розумію. Нібито я двічі використала одну сумму коштів, нібито якийсь резерв, хіба я просила або робила запрос або ж брала кредит? Наразі ж в мене на балансі мінус 3515 гривень, не сьогодні так завтра я отримаю соціальну допомогу на яку я, до речі, розраховую, але якщо це питання не вирішиться то я залишусь без соцдопомоги. Та ще й не перекриє! Невже через халатність банку, я повинна потерпати?”, - написала Любов Купар.
Представник ПриватБанку відповів наступне: коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана. У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки. Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми. У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Раніше Інформатор докладно писав, яким чином убезпечити картку ПриватБанку від різного штибу шахраїв.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.