На картці для виплат ПриватБанку з'явився борг: у банку пояснили, чому таке можливо

Жінка побоююється, що через це не зможе отримати важливу для неї соціальну допомогу

Жінка випадково дізналась, що має борг перед ПриватБанком
Жінка випадково дізналась, що має борг перед ПриватБанком

На сайті відгуків про роботу банків клієнтка ПриватБанку написала, що на її картці для виплат (яка за нібито не має кредитного ліміту) з’явився борг в понад 3500 грн. За словами жінки, у службі підтримки вона не отримала пояснень щодо цієї ситуації. Представник ПриватБанку пояснив, як таке могло статися. 

“Якимось дивом в мене на карті для виплат ПриватБанку з’явився мінус, не на 350 а на 3550, зателефонувавши на 3700 чи то з мене зробили дурну чи я не розумію. Нібито я двічі використала одну сумму коштів, нібито якийсь резерв, хіба я просила або робила запрос або ж брала кредит? Наразі ж в мене на балансі мінус 3515 гривень, не сьогодні так завтра я отримаю соціальну допомогу на яку я, до речі, розраховую, але якщо це питання не вирішиться то я залишусь без соцдопомоги. Та ще й не перекриє! Невже через халатність банку, я повинна потерпати?”, - написала Любов Купар. 

Представник ПриватБанку відповів наступне: коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій: 

  • Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
  • Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
  • Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24. 
  • Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана. У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки. Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми. У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів. 

Раніше Інформатор докладно писав, яким чином убезпечити картку ПриватБанку від різного штибу шахраїв.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube