Мобільний застосунок Резерв+ для військовозобов’язаних: що робити, якщо оновити дані не вийшло

Читать на русском

В Україні на 18 травня обіцяли запуск Резерв+ - застосунку для військовозобов'язаних, але оновити дані у ньому не виходить, розбиралися, що трапилося

Читать на русском
Резері+ не хоче адекватно працювати 18 травня
Українці консультуються в соцмережах щодо результатів реєстрації даних, поки не виходить багато в кого

В Україні на 18 травня обіцяли запуск Резерв+ - застосунку для військовозобов'язаних, але оновити дані у ньому не виходить, розбиралися, що трапилося

В Україні запустили новий додаток "Резерв+" для військовозобов'язаних. Він розроблений для того, щоб дозволити військовозобов'язаним чоловікам віком від 18 до 60 років підтвердити свої контактні дані протягом 60 днів. Щоправда, в перший день роботи сервісу дистанційно оновити облікові дані у територіальному центрі комплектування (ТЦК) виходить не у всіх.

Що з цим робити і чи варто панікувати, розбирались детально. По-перше, що хотілося б зазначити, це те, що на оновлення облікових даних є 60 днів (майже 2 місяці). У Міноборони стверджують, що цього часу вистачить всім.

1. Не вийшло сьогодні- вийде завтра

Якщо в перший день, ще й з самого ранку 18 травня розібратися з застосунком чи зайти в нього не вийшло - варто спробувати пізніше. Нагадаємо, що спочатку потрібно завантажити додаток. Для користувачів iOS це App Store, для користувачів Android - Google Play. Це зручний спосіб побачити, яка інформація на вас міститься у реєстрі "Оберіг".

2. Не вдається авторизуватися через BankID

Перші користувачі додатком повідомляють, що після встановлення програми на екрані вітання треба було авторизуватися через BankID. Але далі програма не пропускає - і тому підтвердити або оновити персональні дані, задати пароль або налаштувати FaceID/відбиток пальця для входу в "Резерв+" також немає можливості.

Нардеп Максим Бужанський пише, що поки в нього не вийшло авторизуватися у додатку саме на етапі ідентифікації через банк. При цьому він спробував Приватбанк та Монобанк. але нічого не вийшло. Втім, Бужанський також підтвердив, що у деяких людей все вийшло. "Але я не з їх числа", іронізує він. 

Ідентифікація через банк працює не у всіх
Ідентифікація через банк працює не у всіх

Нагадаємо, що авторизація можлива через BankID наступних банків: "ПриватБанк", "Ощадбанк", Monobank, "Райффайзен Банк", "Укрсиббанк", ПУМБ, "Сенс-банк" та "А-Банк". Якщо жоден з варіантів не надає можливості пройти далі і підтвердити номер телефону, адресу проживання та електронну пошту, можна спробувати це зробити ввечері. Як, наприклад, радить адвокат Станіслав Ліфлянчик. У більшості випадків проблема вирішується саме очікуванням, а виникають збої через перевантаження систем.

3. Сталося щось дивне? Спробуй ще - застосунок захищений

Якщо програма зависає на стадії bank ID - варто спробувати перезайти у додаток ще раз. Деякі користувачі повідомляють, що все вийшло не з першого разу. Користувачі соцмереж почали іронізувати, що мовляв, не у всіх виходить зайти в Резерв+ через "велику кількість добровольців", але насправді - затримки свідчать про захист системи і пояснюються інакше. 

Помаранчеве повідомлення - сигнал про те, що варто спробувати ще раз
Помаранчеве повідомлення - сигнал про те, що варто спробувати ще раз

Зокрема, у Міноборони повідомляють, що станом на 18 травня (10:51) вже 150 тисяч українців зареєструвалися у застосунку Резерв+. Тут додають, що у черзі на авторизацію стоять сотні тисяч запитів. Також у відомстві пояснюють, що функція авторизації може працювати не у всіх одночасно. Це пов'язано з захистом застосунку від DDOS-атак і спроб ворога зламати застосунок.

У Міноборони пояснили причину повільної роботи застосунку
У Міноборони пояснили причину повільної роботи застосунку

4. Додаток не панацея, особисто завітати до ТЦК або ЦНАП - надійніше

Нагадаємо, що реєстрація у Резерв+ за призначенням є добровільною. І якщо проблема буде зберігатися впродовж довогого часу - оновити дані рекомендують в Центрах надання адміністративних послуг або у ТЦК за фізичною присутністю військовозобов'язаного. І у випадку звернення до ТЦК особисто, окрім виписки з реєстру, у військовий квиток буде внесено відповідну відмітку з наклеєним штрих-кодом. Зазначається, що при оновленні даних направлення на військово-лікарську комісію не видається, але може бути видане згодом.

Також у Мінцифри повідомили, що оновлити облікові дані можна в усіх ЦНАПах України. Найближче до себе відділення можна знайти на мапі. Електронний функціонал для ЦНАПів має значно спростити процес і розвантажити ТЦК. У ЦНАПі все працює за такою схемою:

  1. Військовозобовʼязаний українець чи українка приходить до ЦНАПу
  2. надає актуальні дані про себе та підтверджує їх 
  3. адміністратор вносить дані в електронну систему 
  4. інформація автоматично підтягується в Оберіг 
  5. заявник отримує витяг з печаткою і підписом адміністратора ЦНАПу про актуалізацію даних.

Навіть якщо ви не маєте військового квитка, багато років не були у військкоматі або з певних причин не оновлювали дані в ТЦК, зробіть це в ЦНАПі. Так ви виконаєте норму закону та убезпечите себе від штрафу, радять у Мінцифрі.

Які документи треба брати до ЦНАП
Які документи треба брати до ЦНАП

Навіщо запустили Резерв+?

З 18 травня набув чинності оновлений закон про мобілізацію. Усі військовозобов'язані чоловіки віком 18-60 років протягом 60 днів повинні оновити свої облікові дані, включаючи номер телефону, e-mail та фактичне місце проживання. Кінцевий термін - 16 липня включно.

Оновити дані можна в Центрах надання адміністративних послуг або у військових комісаріатах. У другому випадку, крім виписки з реєстру, вносять відмітку про оновлення даних у військовий квиток (вклеюють штрих-код). З сьогоднішнього дня дані можна оновити також дистанційно через електронний кабінет "Резерв+". Це має спростити процес аналогічних процедур в ТЦК, оскільки загалом кожен ТЦК щодня оформлює 20 до 50 осіб.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.