Сервіс виключає зайву паперову тяганину, зазначив міністр цифрової трансформації
Від моменту запуску функції електронного бронювання через портал "Дія" минув вже тиждень. За цей період український бізнес забронював 34 тисячі працівників. Держава розглядає заяви компаній і надає відповідні вердикти.
Сервіс покликаний усунути паперову тяганину, повʼязану з процесом бронювання від мобілізації. Таким чином Мінцифри урахувало одне з головних прохань українського бізнесу. Про це повідомив віцепрем'єр та міністр цифрової трансформації Михайло Федоров після зустрічі з IT-кластерами.
"Компанії подають заяви про бронювання співробітників та отримують відповідь щодо кожного працівника окремо. Сервіс виключає паперову тяганину та зайву бюрократію", — повідомив Федоров.
Міністр підкреслив, що введення електронного бронювання було одним з головних прохань бізнесу. За його словами, сервіс працює швидко та прозоро, а рішення приймаються протягом години.
Процедура бронювання працівників є максимально спрощеною для зручності користувачів. Ось як вона працюватиме: спочатку був створений "Єдиний перелік державних органів, які мають право бронювати працівників". Це перелік організацій, які матимуть можливість подавати списки працівників на бронювання. Після цього керівники компаній та підприємств зможуть подати списки військовозобов’язаних співробітників на бронювання через портал "Дія". Заяву буде засвідчено електронним підписом.
Система автоматично перевіряє, чи працівник офіційно працевлаштований і, чи його дані є в реєстрі "Оберіг". Після перевірки "Дія" надішле сповіщення керівнику компанії про результат розгляду. Цей процес займає близько доби. Після отримання сповіщення працівник повинен самостійно подати заявку через портал "Дія" та отримати витяг про відстрочку. Нагадаємо, порядок бронювання під час мобілізації 2 липня змінив Кабмін. Також повідомлялося, що у Резерв+ відтепер видно актуальний статус бронювання.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.