Microsoft готова випускати ігри Activision Blizzard на платформах Sony і Nintendo навіть після закінчення чинних контрактів

Водночас компанія оголосила і про нову політику своїх магазинів додатків

Microsoft готова випускати ігри Activision Blizzard на платформах Sony і Nintendo навіть після закінчення чинних контрактів

Схоже, Microsoft не збирається наголошувати на ексклюзивності ігор від своїх компаній-партнерів.

Про це компанія розповіла у своєму офіційному блозі, – передає Інформатор.

Майкрософт вводить оновлене зведення «Принципів відкритого магазину додатків». Його застосують для Microsoft Store для Windows, а також для аналогічних сервісів нового покоління, спрямованих на відеоігри. Фактично, таке рішення допоможе компанії підлаштуватись під вимоги антимонопольних регуляторів при придбанні Activision Blizzard.

Глава Microsoft Gaming Філ Спенсер раніше говорив, що компанія збирається дотримуватися всіх угод, які укладали куплені ними студії та компанії. Це стосується і випуску франшиз Activision Blizzard на PlayStation. Тепер же з'явилася інформація про те, що Microsoft не проти продовжити подібні релізи навіть після того, як дія контрактів закінчиться.

«Дехто очевидно стурбований тим, що Microsoft зробить тайтли на зразок Call of Duty доступними лише на Xbox і обмежить можливості для користувачів Sony PlayStation.

Скажу прямо: Microsoft робитиме Call of Duty та інші популярні тайтли Activision Blizzard доступними на PlayStation за умовами всіх укладених раніше угод з Activision. Ми вже пообіцяли Sony, що відкриватимемо доступ до них і після закінчення цих угод, щоб фанати Sony насолоджувалися улюбленими іграми. Ми зацікавлені і в тому, щоб вжити аналогічних заходів, щоб підтримати успішну платформу Nintendo. Ми вважаємо, що це правильний крок для всієї індустрії, для геймерів і для нашого бізнесу», – заявив президент і член ради директорів Microsoft Бред Сміт.

При цьому в компанії не стали конкретизувати поняття «популярні тайтли» крім Call of Duty. Проте це перша пряма заява, яка дає надію на збереження мультиплатформності тайтлів Activision Blizzard.

Політика «відкритого магазину програм»

Президент Microsoft також зазначив, що компанія має намір «адаптуватися під правила регуляторів, а не боротися з ними». Саме тому свій магазин програм компанія хоче будувати на принципах вільного ринку. У зв'язку з цим у заяві компанії зазначено низку основних правил, за якими працюватиме майданчик компанії.

  • Доступ до магазину отримають усі розробники, які самі дотримуються стандартів якості та безпеки.
  • Всі програми, включаючи продукцію самої Microsoft, будуть на платформі на рівних умовах.
  • Розробники зможуть використовувати сторонні платіжні системи, контактувати з покупцями безпосередньо, а також застосовувати власні угоди користувача.
  • Microsoft не збирається використовувати особисту інформацію користувачів для конкуренції з програмами інших розробників.
  • Користувачі Windows також можуть використовувати сторонні магазини програм або завантажувати ПЗ з мережі.

Керівники компанії додали, що у закритому магазині для консолей Xbox ці принципи працюватимуть лише частково (як мінімум, найближчим часом). Це пов'язано з тим, що законодавство зараз пишеться під PC та інші «цифрові пристрої загального призначення». Тим не менш, компанія готова змінювати умови магазину надалі та адаптувати бізнес-модель Xbox.

«Ми віримо, що наш підхід, що базується на принципах, зможе популяризувати більш відкритий ринок додатків і добре послужить і користувачам, і розробникам. А ті, своєю чергою, допоможуть нам розширити наш ігровий бізнес та покращити його», – заявив Бред Сміт.

Нагадаємо, що глава Microsoft Gaming Філ Спенсер розповів про плани Xbox на власні франшизи та ігри куплених студій.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube