У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Компанія застосує спеціальні мітки до цифрових генерацій
Meta запроваджує нову політику маркування зображень, які створили за допомогою штучного інтелекту. Зміни стосуватимуться платформ компанії: Facebook, Instagram, Threads, та WhatsApp. За цією ініціативою, яка незабаром почне діяти, буде чітко ідентифікуватись контент, генерований ШІ від інших компаній, як-от OpenAI та Google.
Про це повідомляє видання Reuters. Таке нововведення має підвищити прозорість для користувачів.
За словами президента з глобальних справ Meta Ніка Клегга, компанія застосує спеціальні мітки до цифрових генерацій. Це допоможе користувачам легко відрізняти їх від реальних фотографій.
Нові правила мають сприяти запобіганню дезінформації та введенню в оману людей. Крім того, Meta розробляє методи для маркування аудіо- та відеоконтенту, створеного за допомогою ШІ. Вона також буде вимагати від користувачів позначати змінений контент, який був синтезований з використанням ШІ. Зазначається, що у разі недотримання цих вимог, будуть застосуватись штрафі санкції. Проте, деталей стосовно обмежень, які буде накладати компанія проти порушників - досі невідомі.
У 2018-му році Facebook повідомив деякі деталі стосовно того, як він працює з контентом, який містить ознаки мови ворожнечі. Команда модераторів, яка фільтрує контент базується в 10 офісах по всьому світу. У цих людей різні професійні навички. До збереження політики контролю за "хейтом" залучають також й зовнішніх експертів.
Кожні два тижні команда збирається, щоб оновлювати політику Facebook. У разі прийняття змін у ній, збирається робоча група на кілька тижнів, яка тестує різні опції, щоб побачити, який контент видаляли б перед тим як запустити їх в експлуатацію. Після цього вона консультується із зовнішніми експертами. Потім працівники відділу знову зустрічаються та розглядають рекомендації.
Експерти Facebook займаються щоденним моніторингом контенту за багатьма ознаками. До нього можуть входити булінг, пости самогубців, терористів, оголення тощо. Зазначається, що одна з ознак, за яку контент можуть видалити — це hate speech. У компанії відзначили, що видалення постів відбувається лише тоді, коли користувач "атакує людей", а його допис зачіпає питання раси, етнічної або релігійної приналежності, національності, сексуальної орієнтації, кастової приналежності, статі, гендерної ідентичності та серйозних захворювань, інвалідності тощо.
На початку січня стало відомо, що корпорація Meta обмежить акаунти підлітків до 18 років. Проти них будуть застосовані найсуворіші правила щодо вмісту контенту, який вони споживають та з яким взаємодіють. Заборона на показ такої інформації буде накладатись автоматично, як в Instagram, так і в Facebook. Загалом це мало б стати однією з найбільших змін, яку введе компанія для того, аби забезпечити користувачам досвід використання додатків відносно їх віку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.