Мексиканська їжа, секс-іграшки та марки "Слава ЗСУ": що українці замовляли через Glovo у 2022 році

Найбільшу кількість замовлень українці роблять у п’ятницю

Мексиканська їжа, секс-іграшки та марки "Слава ЗСУ": що українці замовляли через Glovo у 2022 році
Glovo

Річна аналітика Glovo Delivered 2022 свідчить, що минулого року українці в 1,5 раза частіше замовляли доставку мексиканської їжі. Водночас все частіше користувалися доставкою непродовольчих товарів, а найщедріші чайові залишали у невеликих містах.

Коли й скільки замовляли та скільки чайових залишали

Рекордна кількість доставок на одного користувача в Україні минулого року склала 693 замовлення. Найбільшу кількість замовлень українці роблять у п’ятницю, тоді як серед 25 країн, де представлений сервіс, найзавантаженіший день для кур'єрів — неділя.

Найщедрішими на чайові користувачі Glovo були в Чорноморську, Трускавці та в Мукачево, а у світі найбільше чайових кур'єри отримували в Хорватії, Іспанії та Італії

Що замовляли українці

Найбільшим відкриттям 2022 року і головним food трендом на 2023 стала мексиканська кухня. Кількість таких замовлень зросла на 157% порівняно з минулим роком. Крім того, помітно зріс вибір близькосхідної та італійської кухні - на 41% та 31% відповідно. Загалом уподобання українців залишаються незмінними — це американська, італійська та азійська кухні, а серед улюблених страв — бургер, піца та суші.

Минулого року суттєво зросла популярність доставки непродовольчих товарів. Так, кількість замовлень у категорії "Технології" збільшилася в 9,5 раза, а найпопулярнішим товаром став USB кабель. У п’ять разів частіше замовляли продукцію в категорії "Догляд за тваринами", а корм для домашніх улюбленців зайняв першу позицію в цьому розділі. Було зростання й у категорії "Подарунки" на 32%, найчастіше користувачі в Україні дарували продукцію з категорії “Товари для дорослих”.

Серед найцікавіших замовлень, розповідають у Glovo, — 30 аркушів марок “Слава ЗСУ” з головпоштамту, кобура для пістолета і чоботи до коліна 41 розміру.

Благодійність

Сервіс створив у додатку спеціальний баббл «Допоможіть Україні», в якому клієнти могли пожертвувати кошти громадським та благодійним організаціям. Користувачі сервісу перерахували понад 6 мільйонів гривень, а спільними зусиллями з українським та головним офісами Glovo на благодійні проекти зібрали понад 11,5 мільйона гривень.

Glovo – це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста.

Компанія, заснована в Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу на трьох континентах – Європі, Центральній Азії, Африці. Щомісяця у всьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних користувачів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур'єрів, а кількість асоційованих партнерів сягає 150 тис. осіб.

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і до 24 лютого 2022 року був представлений у 39 містах. У період повномасштабного російського вторгнення сервіс відновив роботу вже у 38 містах.

Раніше Інформатор повідомляв, що в Україні запускають Glovo Local — програму з підтримки малого бізнесу.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube