Головна
Бізнес
15:54, 2 Грудень
Информатор UA

Интро

Glovo прагне прискорити онлайн-зростання малого та середнього бізнесу, оскільки за статистикою лише 20% підприємців мають цифрову присутність у всьому світі. Результати дослідження проведеного Glovo в європейських країнах показують, що 80% ресторанів і ритейлерів стурбовані перспективами майбутнього зростання. В Україні проєкт для малого бізнесу Glovo Local буде реалізовано у ході програми Glovo Acts з підтримки відновлення економіки країни у воєнний та післявоєнний періоди. За останній час у світі все більше поглиблюється рівень інфляції, зростають ціни на продукти та комунальні послуги, що у сумі негативно впливає як на купівельну спроможність споживачів, так і на прибутковість бізнесу. Тому Glovo — провідний гравець мультикатегорійної доставки запустив Glovo Local — проєкт для малого та середнього бізнесу в ритейлі та ресторанній сфері, що дозволяє диджиталізувати продукти й послуги та прискорити їх зростання. Glovo Local є першим подібним проєктом у Європі, Африці та Азії, що надає консолідований портфель послуг і рішень для малого та середнього бізнесу. Проєкт стартував у 25 країнах світу, де сьогодні працює Glovo, у тому числі — в Україні. Всупереч воєнним діям, Україна залишається важливим і перспективним ринком, у який Glovo продовжує інвестувати та розвивати. Ще влітку компанія запустила довгострокову «Програму сталого розвитку для міст Glovo Acts», що спрямована на допомогу постраждалим від російської агресії містам, внутрішньо переміщеним особам і малому бізнесу. Glovo Local в Україні є логічним продовженням цієї ініціативи і сприятиме більш поглибленій та якісній співпраці з МСБ. Glovo Local пропонує для бізнесів цифрові та операційні рішення для управління закладами і магазинами, а саме: підключення до платформи Glovo на гнучких і прозорих умовах, з можливістю обрати одну з декількох опцій для співпраці; спеціальні інструменти для оптимізації онлайн операцій в закладі — від можливості швидкого оновлення та персоналізації меню, цін, графіку роботи до консолідації та аналізу даних про загальний рівень продажів і ефективності кожного з продуктів; маркетингову підтримку та різноманітні формати для ефективного охоплення нових клієнтів/споживачів, підвищення видимості бізнесу для аудиторії платформи Glovo. Усе це вбудовано в екосистему можливостей для навчання та розвитку зі спеціальними посібниками в рамках диджиталізації. Glovo Local — це універсальний хаб, де локальні бізнеси зможуть підібрати релевантні рішення та сервіси на основі власних потреб через єдиний сайт. Ресурс адаптований 25 мовами, у тому числі українською. Родріго Альєр, виконавчий директор департаменту партнерів і брендів у Glovo розповідає: «Лише 20% підприємств у всьому світі ведуть свій бізнес в Інтернеті, що підкреслює нагальну потребу в пошуку шляхів до пришвидшеної цифровізації. Більше 100 тисяч бізнесів, з якими ми працюємо в усьому світі, є невеликими локальними підприємствами і криза прожиткового мінімуму відчутно впливає на них. До кінця 2023 року Glovo прагне диджиталізувати 250 тисяч малих локальних підприємств. Ми знаємо, як можемо сприяти зростанню цих бізнесів і стимулювати розвиток місцевих економік. Через Glovo Local ми сфокусувались на цьому в рамках нашої стратегії, подвоївши наявні технічні та операційні функції, щоб запропонувати кращі рішення для розвитку бізнесів. Використовуючи інструменти, які надає Glovo Local, ми можемо допомогти їм охопити більше споживачів, прискоривши шлях малого бізнесу до зростання та стійкої прибутковості». Щодо України, то згідно з дослідженням Mastercard SME Index про стан і потреби МСБ, 61% підприємців продовжують працювати попри воєнні події. Більшість (70%) вже використовують цифрові канали продажів і 39% стверджують, що саме онлайн наразі приносить більшу частину всіх замовлень. Серед нагальних потреб активного бізнесу —  нові замовлення (56%) та допомога з логістикою (23%). “МСБ — це базис української економіки і ми бачимо шляхи, як можемо сприяти його розвитку навіть під час війни. У рамках проєкту Glovo Local в Україні ми будемо допомагати не лише малому бізнесу, але й внутрішньо переміщеним підприємствам, тим хто попередньо не мав досвіду онлайн-продажів та чиї активи суттєво постраждали. Крім цього, ми вже практикуємо підключення до платформи таких партнерів на умовах символічного 1% комісії”, — розповідає Марина Павлюк, генеральна директорка компанії Glovo в Україні. За чотири роки роботи Glovo в Україні частка малого бізнесу на платформі демонструвала позитивну динаміку, а в у 2022 році вона зросла на 50% у порівнянні з 2021 роком. Детальніше про проєкт Glovo Local: https://sell.glovoapp.com/ua/uk/ Партнерський матеріал 

В Україні запускають Glovo Local — програму з підтримки малого бізнесу

Читать на русском

Проєкт Glovo Local надає ресторанам і ритейлерам набір інструментів, що допоможуть диджиталізувати бізнес і розвивати онлайн-канали продажу

Читать на русском
В Україні запускають Glovo Local — програму з підтримки малого бізнесу
Glovo Local — перший подібний проєкт

Проєкт Glovo Local надає ресторанам і ритейлерам набір інструментів, що допоможуть диджиталізувати бізнес і розвивати онлайн-канали продажу

  • Glovo прагне прискорити онлайн-зростання малого та середнього бізнесу, оскільки за статистикою лише 20% підприємців мають цифрову присутність у всьому світі.
  • Результати дослідження проведеного Glovo в європейських країнах показують, що 80% ресторанів і ритейлерів стурбовані перспективами майбутнього зростання.
  • В Україні проєкт для малого бізнесу Glovo Local буде реалізовано у ході програми Glovo Acts з підтримки відновлення економіки країни у воєнний та післявоєнний періоди.

За останній час у світі все більше поглиблюється рівень інфляції, зростають ціни на продукти та комунальні послуги, що у сумі негативно впливає як на купівельну спроможність споживачів, так і на прибутковість бізнесу. Тому Glovo — провідний гравець мультикатегорійної доставки запустив Glovo Local — проєкт для малого та середнього бізнесу в ритейлі та ресторанній сфері, що дозволяє диджиталізувати продукти й послуги та прискорити їх зростання.

Glovo Local є першим подібним проєктом у Європі, Африці та Азії, що надає консолідований портфель послуг і рішень для малого та середнього бізнесу. Проєкт стартував у 25 країнах світу, де сьогодні працює Glovo, у тому числі — в Україні.

Всупереч воєнним діям, Україна залишається важливим і перспективним ринком, у який Glovo продовжує інвестувати та розвивати. Ще влітку компанія запустила довгострокову «Програму сталого розвитку для міст Glovo Acts», що спрямована на допомогу постраждалим від російської агресії містам, внутрішньо переміщеним особам і малому бізнесу. Glovo Local в Україні є логічним продовженням цієї ініціативи і сприятиме більш поглибленій та якісній співпраці з МСБ.

Glovo Local пропонує для бізнесів цифрові та операційні рішення для управління закладами і магазинами, а саме:

  • підключення до платформи Glovo на гнучких і прозорих умовах, з можливістю обрати одну з декількох опцій для співпраці;
  • спеціальні інструменти для оптимізації онлайн операцій в закладі — від можливості швидкого оновлення та персоналізації меню, цін, графіку роботи до консолідації та аналізу даних про загальний рівень продажів і ефективності кожного з продуктів;
  • маркетингову підтримку та різноманітні формати для ефективного охоплення нових клієнтів/споживачів, підвищення видимості бізнесу для аудиторії платформи Glovo.

Усе це вбудовано в екосистему можливостей для навчання та розвитку зі спеціальними посібниками в рамках диджиталізації.

Glovo Local — це універсальний хаб, де локальні бізнеси зможуть підібрати релевантні рішення та сервіси на основі власних потреб через єдиний сайт. Ресурс адаптований 25 мовами, у тому числі українською.

Родріго Альєр, виконавчий директор департаменту партнерів і брендів у Glovo розповідає:

«Лише 20% підприємств у всьому світі ведуть свій бізнес в Інтернеті, що підкреслює нагальну потребу в пошуку шляхів до пришвидшеної цифровізації. Більше 100 тисяч бізнесів, з якими ми працюємо в усьому світі, є невеликими локальними підприємствами і криза прожиткового мінімуму відчутно впливає на них.

До кінця 2023 року Glovo прагне диджиталізувати 250 тисяч малих локальних підприємств. Ми знаємо, як можемо сприяти зростанню цих бізнесів і стимулювати розвиток місцевих економік. Через Glovo Local ми сфокусувались на цьому в рамках нашої стратегії, подвоївши наявні технічні та операційні функції, щоб запропонувати кращі рішення для розвитку бізнесів. Використовуючи інструменти, які надає Glovo Local, ми можемо допомогти їм охопити більше споживачів, прискоривши шлях малого бізнесу до зростання та стійкої прибутковості».

Щодо України, то згідно з дослідженням Mastercard SME Index про стан і потреби МСБ, 61% підприємців продовжують працювати попри воєнні події. Більшість (70%) вже використовують цифрові канали продажів і 39% стверджують, що саме онлайн наразі приносить більшу частину всіх замовлень. Серед нагальних потреб активного бізнесу —  нові замовлення (56%) та допомога з логістикою (23%).

“МСБ — це базис української економіки і ми бачимо шляхи, як можемо сприяти його розвитку навіть під час війни. У рамках проєкту Glovo Local в Україні ми будемо допомагати не лише малому бізнесу, але й внутрішньо переміщеним підприємствам, тим хто попередньо не мав досвіду онлайн-продажів та чиї активи суттєво постраждали. Крім цього, ми вже практикуємо підключення до платформи таких партнерів на умовах символічного 1% комісії”, — розповідає Марина Павлюк, генеральна директорка компанії Glovo в Україні.

За чотири роки роботи Glovo в Україні частка малого бізнесу на платформі демонструвала позитивну динаміку, а в у 2022 році вона зросла на 50% у порівнянні з 2021 роком.

Детальніше про проєкт Glovo Local: https://sell.glovoapp.com/ua/uk/

Партнерський матеріал 

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.