Проєкт Glovo Local надає ресторанам і ритейлерам набір інструментів, що допоможуть диджиталізувати бізнес і розвивати онлайн-канали продажу
За останній час у світі все більше поглиблюється рівень інфляції, зростають ціни на продукти та комунальні послуги, що у сумі негативно впливає як на купівельну спроможність споживачів, так і на прибутковість бізнесу. Тому Glovo — провідний гравець мультикатегорійної доставки запустив Glovo Local — проєкт для малого та середнього бізнесу в ритейлі та ресторанній сфері, що дозволяє диджиталізувати продукти й послуги та прискорити їх зростання.
Glovo Local є першим подібним проєктом у Європі, Африці та Азії, що надає консолідований портфель послуг і рішень для малого та середнього бізнесу. Проєкт стартував у 25 країнах світу, де сьогодні працює Glovo, у тому числі — в Україні.
Всупереч воєнним діям, Україна залишається важливим і перспективним ринком, у який Glovo продовжує інвестувати та розвивати. Ще влітку компанія запустила довгострокову «Програму сталого розвитку для міст Glovo Acts», що спрямована на допомогу постраждалим від російської агресії містам, внутрішньо переміщеним особам і малому бізнесу. Glovo Local в Україні є логічним продовженням цієї ініціативи і сприятиме більш поглибленій та якісній співпраці з МСБ.
Glovo Local пропонує для бізнесів цифрові та операційні рішення для управління закладами і магазинами, а саме:
Усе це вбудовано в екосистему можливостей для навчання та розвитку зі спеціальними посібниками в рамках диджиталізації.
Glovo Local — це універсальний хаб, де локальні бізнеси зможуть підібрати релевантні рішення та сервіси на основі власних потреб через єдиний сайт. Ресурс адаптований 25 мовами, у тому числі українською.
Родріго Альєр, виконавчий директор департаменту партнерів і брендів у Glovo розповідає:
«Лише 20% підприємств у всьому світі ведуть свій бізнес в Інтернеті, що підкреслює нагальну потребу в пошуку шляхів до пришвидшеної цифровізації. Більше 100 тисяч бізнесів, з якими ми працюємо в усьому світі, є невеликими локальними підприємствами і криза прожиткового мінімуму відчутно впливає на них.
До кінця 2023 року Glovo прагне диджиталізувати 250 тисяч малих локальних підприємств. Ми знаємо, як можемо сприяти зростанню цих бізнесів і стимулювати розвиток місцевих економік. Через Glovo Local ми сфокусувались на цьому в рамках нашої стратегії, подвоївши наявні технічні та операційні функції, щоб запропонувати кращі рішення для розвитку бізнесів. Використовуючи інструменти, які надає Glovo Local, ми можемо допомогти їм охопити більше споживачів, прискоривши шлях малого бізнесу до зростання та стійкої прибутковості».
Щодо України, то згідно з дослідженням Mastercard SME Index про стан і потреби МСБ, 61% підприємців продовжують працювати попри воєнні події. Більшість (70%) вже використовують цифрові канали продажів і 39% стверджують, що саме онлайн наразі приносить більшу частину всіх замовлень. Серед нагальних потреб активного бізнесу — нові замовлення (56%) та допомога з логістикою (23%).
“МСБ — це базис української економіки і ми бачимо шляхи, як можемо сприяти його розвитку навіть під час війни. У рамках проєкту Glovo Local в Україні ми будемо допомагати не лише малому бізнесу, але й внутрішньо переміщеним підприємствам, тим хто попередньо не мав досвіду онлайн-продажів та чиї активи суттєво постраждали. Крім цього, ми вже практикуємо підключення до платформи таких партнерів на умовах символічного 1% комісії”, — розповідає Марина Павлюк, генеральна директорка компанії Glovo в Україні.
За чотири роки роботи Glovo в Україні частка малого бізнесу на платформі демонструвала позитивну динаміку, а в у 2022 році вона зросла на 50% у порівнянні з 2021 роком.
Детальніше про проєкт Glovo Local: https://sell.glovoapp.com/ua/uk/
Партнерський матеріал