"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Чоловік звернувся до одного з сервісних центрів Лайфселл у Вінниці, де написав заяву з проханням про розблокування номера
Лайфселл надіслав чоловіку повідомлення з попередження про закінчення терміну номера. Для його розблокування клієнт поповнив рахунок на 10 гривень. Однак оператор відключив номер від мережі.
Як йдеться у рішенні Вінницького міського суду, понад 10 років тому чоловік придбав стартовий пакет Лайфселл, з яким йому надали у користування номер мобільного зв'язку. Оператор надіслав клієнту повідомлення із застереженням, що термін номера закінчився, тож його заблоковано.
Для розблокування необхідно поповнити рахунок одним платежем на суму від 10 гривень протягом 30 днів. Він виконав цю умову. Проте Лайфселл відключив номер від мережі. Чоловік звернувся до одного з сервісних центрів Лайфселл у Вінниці, де написав заяву з проханням про розблокування номера. Однак оператор ніяким чином не відреагував на звернення.
У Лайфселл відреагували на звинувачення чоловіка. Там зазначили, що він не надав доказів на підтвердження поповнення рахунку абонентського номера на 10 гривень. Клієнт не надав жодного документа (квитанція, товарний чи касовий ордер або інший документ), щоб підтвердити факт купівлі ним стартового пакета. Також ставиться під сумнів факт його звернення до сервісного центру з письмовим зверненням, оскільки долучена до позовної заяви копія звернення не містить будь-яких відміток (штампу, підпису працівників магазину або ТОВ "Лайфселл").
З'ясувалось, що чоловік не звертався до ТОВ "Лайфселл" з заявою про реєстрацію його як абонента з номером. Таким чином, він не довів, що є абонентом Лайфселл. Тож підстав вважати, що оператор порушив права, припинивши обслуговувати телефонний номер, відсутні. Суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення позову.
"Таким чином, в задоволенні позовних вимог слід відмовити", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.