"Ми будемо дуже старанно працювати з Росією та Україною. Це має припинитися"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Спалахи - спроба повернути спогади, які залишаться лише в моїй пам’яті та тепер у пісні. Історія з минулого, як відлуння січня 22 року. Теплі спогади. Це була перша зима, яку я дійсно любив, через одну важливу для мене людину. Інтимна лірика заснована на реальних подіях. Не дивлячись на енергійний саунд, трек насправді про розставання. Кохання, яке спалахами поступово згасло. Особлива історія, яка перетворилась у пісню.
Мережам варто на час війни обмежити свої апетити, каже блогер
Блогер та політичний експерт Михайло Шнайдер обурився новиною про будівництво власником ОККО нового курорту в Карпатах. На його думку, «відомі мережі АЗС мають надприбутки і їм варто на час війни обмежити свої апетити, бо пального в країні вдосталь і не існує жодного дефіциту».
«В жовтні найбільші мережі АЗС на кілька днів суттєво знизили вартість пального. Дешева ціна протрималась кілька діб. Суботнього ранку 19 жовтня ОККО оголосила про знижку 6 грн/л на пальне (це десь 10% від звичайної ціни). Згодом до ОККО доєднались декілька інших операторів. На KLO пропонували знижку 6 грн/л через купон у додатку. Але в понеділок 21 жовтня знижки закінчились. У мене, як у водія, є питання. Яка ж тоді фактична рентабельність у топових мереж АЗС, якщо вони можуть собі дозволити продавати пальне зі знижкою фактично в 10% по всій країні впродовж кількох днів? Чому за такими цінами не продають пальне на постійній основі?», - обурюється Шнайдер.
«Схоже, що у деяких компаній реально є надприбутки. Власники ОККО, наприклад, під час війни, розпочали будівництво нового курорту у Карпатах за півтора мільярда доларів. Конкурент Буковеля займе площу 1200 га, з яких 360 га заплановано для гірської та лижної інфраструктури, а понад 800 га — для розвитку готельних, комерційних і рекреаційних об’єктів. Такий собі «бенкет під час чуми». Отакі фінансові можливості у відомої мережі АЗС», - заявляє Михайло Шнайдер.
Також експерт нагадав, що навесні поточного року, Сергій Куюн, з аналітичної групи «А-95», пояснював, що «ніде в Європі немає різниці цін на пальне у 10-15%. Лише на АЗС самообслуговування, де ціна менша за рахунок відсутності персоналу. Якщо десь ціна нижча на 10%, це означає, що АЗС не сплачує податки, продає «бодягу» (з додаванням спиртів) або недоливає пального в бак. Фокуси зі знижками – це або обкрадання держави або споживача», - цитує блогер пост Сергія Куюна.
«Я, звичайно, заправив авто зі знижкою, але післясмак залишився поганий. Чекатиму, чи не «бодягу» мені залили з знижкою в 10%», - жартує Шнайдер над поясненням щодо ціноутворення на пальне від Куюна.
Також він зазначив, що галузеве видання НафтоРинок вважає, що OKKO фактично показала на всю Україну реальні, справедливі ціни, куди вже входить прибуток АЗС, видатки, разом з усіма податками. Бо оптові ціни на пальне з доставкою станом на 18.10.2024 (початок акції) були наступними: Бензин А-95 - 46,47 грн, ДП - 43,01 грн, LPG - 30,38 грн.
«В понеділок 21 жовтня знижки закінчились. Дуже хочу, щоб наші урядовці звернули увагу на те, як формується ціна на пальне у відомих мережах АЗС. Українцям потрібні доступні ціни на бензин та дизель, а не гірськолижний курорт», - заявив політичний експерт та блогер Михайло Шнайдер.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.