"Ми готові до будь-якого формату діалогу, але є умова - повне й безумовне припинення вогню."
«Ліфт» — про внутрішню трансформацію. Про той момент, коли залишаєшся сам на сам із собою у замкненому просторі й не можеш втекти від розмови з власним «Я».
Паливна криза потрохи йде на спад
У червні Україна експортувала палива вдвічі більше, ніж у травні. Постачання буде збільшуватись, тож є надія, що до кінця липня черги на АЗС України зникнуть, як і необхідність обмежувати кількість палива, яке можна купити одному водію.
Про це Інформатору повідомив народний депутат Андрій Герус.
“В червні бачимо зміни в кращу сторону на ринку нафтопродуктів. На український ринок у червні з Європи зайшло 600 тис. тонн нафтопродуктів (400 тис. тонн дизель, 200 тис. тонн - бензин та скраплений газ), що на 50% більше, ніж у травні. Ситуація на АЗС нормалізується. На західній Україні вже майже немає черг. В Києві та на сході ситуація більш складна. Але процес насичення ринку розпочався та буде продовжуватися. Сподіваємось, в липні ситуація буде нормалізована”, - відзначив Андрій Герус.
Він додав, що На деяких АЗС є ліміт на одну машину 40 л, на деяких ще залишається 20 л. До кінця липня вони можуть бути або підняті, або зняті, і автомобілісти зможуть вільно заправлятися будь-яким обсягом.
“Однак ми закликаємо споживати нафтопродукти відповідально і використовувати автомобіль лише тоді, коли він дійсно потрібен. Під час переїздів бажано кооперуватися, щоб в автомобілі їхала не одна людина, а декілька. Можна сказати так: Якщо ти, водій, їдеш в автомобілі один, ти підвозиш путіна. Адже поїздка наодинці — не неоптимальне використання ресурсів. Нам потрібен ще місяць-півтора, щоб ситуація повністю стабілізувалась”, - сказав народний депутат.
У метафорі про катання путіна в автівці, Андрій Герус нагадав про британський плакат часів Другої світової, коли через німецьку блокаду Британія відчувала паливну кризу. “Коли ти їдеш один, ти їдеш з Гітлером,” - було написано на цьому плакаті.
Андрій Герус підкреслив, що план росії щодо створення в Україні масштабної бензинової та дизельної кризи не спрацював. І він вже не буде реалізований, тому що ті постачання, що напрацьовані на сьогодні, мають добру диверсифікацію та будуть лише зростати. Адже це ще один крок у бік інтеграції українського ринку з європейським.
Ольга Палій