Клієнтка ПриватБанку втратила доступ до телефона та дізналась про списання 132 400 гривень з рахунків - що вирішив суд

У ПриватБанку вказують, що у них є запис розмови жінки з оператором АТ КБ «ПриватБанк», з якого вбачається, що через списання коштів відбулось через її недбалість

ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку втратила з карток кошти у розмірі 132 400 гривень

У жінки перестав працювати телефон, а після його ввімкнення зник застосунок "Приват-24". Вона помітила списання коштів з рахунків у розмірі 132 400 гривень. Про це йдеться у рішенні Арцизького районного суду Одеської області, опублікованому 13 червня 2025 року. 

2 листопада 2024 року жінка звернула увагу на те, що її телефон вимкнений, вона намагалась його увімкнути, однак, у неї нічого не виходило. Приблизно через годину вона увімкнула телефон, та виявила, що на телефоні зник застосунок «Приват-24». Вона повторно завантажила застосунок «Приват-24» і авторизувалася в ньому і виявила, що на її картку для виплат було оформлено кредитні кошти у розмірі 30 тисяч гривень та 20 тисяч гривень, які надалі були перераховані на інший невідомий рахунок сторонньої особи, а також було відкрито в АТ КБ «ПриватБанк» на її ім'я кредитну картку «Універсальна» та отримано кредит у вигляді кредитної лінії в розмірі 85 тисяч гривень, а далі 82 400 гривень кредитних коштів було також перераховано на той самим невідомий рахунок сторонньої особи. Жодних телефонних дзвінків або повідомлень на її телефон або у застосунку «Приват-24» не надходило. Клієнтка зателефонувала в АТ КБ «ПриватБанк» на номер 3700 та повідомила про шахрайські дії, після чого її картковий рахунок було заблоковано. За фактом шахрайського заволодіння коштами внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України. Попри явні ознаки вчинення відносно неї злочину банк рахує їй заборгованість за отримання кредитних коштів, що зумовило звернення до суду.

В судовому засіданні 4.06.2025 року представниця ПриватБанку позов не визнала та просила суд у задоволенні позову відмовити, з підстав, зазначених у письмових поясненнях на позовну заяву та зазначила, що наявний запис розмови жінки з оператором АТ КБ «ПриватБанк», з якого вбачається, що через її недбалість відбулось списання коштів. Вона передала дані «Приват-24» шахраям, які скористувались цим, і клієнтка цього не заперечувала. Також нею обрано невірний спосіб захисту її прав.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Списання коштів з карткового рахунку було підтверджено шляхом використання додатка «Приват-24», тобто введення паролів, відомих лише їй. 

"Відповідачем доведено, а позивачем не спростовано, що грошовий переказ з карткового рахунку був здійснений внаслідок повідомлення позивачем стороннім особам даних, що дозволили останнім ініціювати та здійснити такий платіж. Позивачка не надала належних доказів стосовно того, що 02.11.2025 року нею не були передані третім особам особисті дані, а саме номер картки, термін її дії та CVV код, а також дані для входу до застосунку «Приват-24», також відсутній доказ, що вона не підтверджувала проведення транзакцій. До того ж у випадку свідомого чи несвідомого повідомлення клієнтом третім особам своїх персональних даних і паролів входу до «Приват-24», може свідчити про власну недбалість позивачки, власна бездіяльність позивачки по захисту власних персональних даних та власного мобільного фінансового телефону і доступу до додатка «Приват-24». Приймаючи вищевикладене в цілому, суд вважає її позовні вимоги є необґрунтованими, у зв'язку з чим у задоволенні позову слід відмовити, з підстав, зазначених у рішенні", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube