Клієнтка отримала шахрайський Telegram-дзвінок зі служби безпеки ПриватБанку щодо списання коштів - реакція фінустанови

У ПриватБанку відреагували на допис жінки

ПриватБанк
Жінка натрапила на шахраїв, які від імені ПриватБанку зателефонували через Telegram

Жінка натрапила на шахраїв, які від імені ПриватБанку здійснили Telegram-дзвінок. Їй повідомили про втручання до додатка Приват-24 та списання коштів. Про свою ситуацію вона написала 12 вересня на Facebook-сторінці.

Вона поклала слухавку, аби перевірити рахунки, кошти на місці. Згодом клієнтка звернула увагу, що дзвінок був здійснений через месенджер Telegram, чого не робить ПриватБанк.

"Увага - Шахраї. Телефонують, висвічується 3700 ПриватБанк, але одразу не зрозуміла, що це дзвінок з Telegram. Представляються службою безпеки ПриватБанку та кажуть, що було втручання в мій додаток та списання 4 рази. Я здивувалась, але ж все під контролем у мене. Кажу, що зараз перевірю, щоб перетелефонували через 10 хвилин і скидаю дзвінок. Перевірила рахунки - все норм і помітила, що це був Telegram-дзвінок. Подивилась акаунт і зрозуміла, що це старі шахраї, що раніше телефонували від іншого банку і намагались списати мої гроші, конвертувати їх в рублі. Увага, це підробка і ПриватБанк з Telegram не телефонує, будьте уважні. Акаунт заблоковано", - скаржиться жінка.

Жінка отримала шахрайський дзвінок від нібито служби безпеки ПриватБанку
Жінка отримала шахрайський дзвінок через месенджер Telegram від нібито служби безпеки ПриватБанку

Реакція ПриватБанку 

У ПриватБанку відреагували на допис жінки. Там вказують, що ніколи не телефонують своїм клієнтам через Telegram. 

"Дякуємо вам за пильність та за те, що поділилися цією важливою інформацією. Ви абсолютно праві – ПриватБанк ніколи не телефонує своїм клієнтам через Telegram, а також не запитує конфіденційні дані (номери карток, ПІН-коди, термін дії картки, CVV/CVC-коди, паролі та логіни до Приват-24 телефоном. Ця ситуація – класичний приклад шахрайства. Ми постійно попереджаємо наших клієнтів про подібні схеми. Для зв'язку з банком використовуйте лише офіційні канали: номер 3700, офіційний сайт ПриватБанку, додаток Приват-24 або чат підтримки на сайті. За посиланням є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства", - заявили у ПриватБанку. 

Дзвінки від ПриватБанку 

Раніше ми писали, що ПриватБанк запроваджує новий стандарт комунікації для захисту клієнтів та створення безпечного фінансового середовища. Від початку червня 2025 року, дзвінки клієнтської підтримки та бізнес комунікації від ПриватБанку для роздрібних клієнтів по всій Україні здійснюють з короткого сервісного номера контактного центру банку 3700.

Сервісні дзвінки від ПриватБанку за номером 3700 отримуватимуть клієнти, які знаходяться на території України та чиї фінансові номери зареєстровані в українських мобільних операторів: Київстар, Водафон, Лайфселл. Короткий номер 3700 є основним сервісним телефонним номером ПриватБанку для комунікацій з клієнтами, але за потреби, комунікації можуть здійснюватися і з інших номерів. Для безпеки клієнта, приналежність номера до банку можна перевірити (додаток Приват-24 - Меню «Комунікації – Дзвінки – Перевірити номер телефону»).

Для корпоративних клієнтів формат бізнес комунікації залишиться незмінним - дзвінки надходитимуть від персональних менеджерів. Також ПриватБанк ніколи не дзвонить клієнтам у месенджерах Telegram, Viber та інших. Якщо вам подзвонили у месенджер та представились працівником банку - ймовірно це шахраї.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити