Клієнтка Ощадбанку отримала повідомлення про закінчення терміну дії картки, яка мала працювати до кінця року - реакція фінустанови

В Ощадбанку відреагували на коментар жінки

Ощадбанк
Клієнтка Ощадбанку цікавиться продовженням терміну дії картки

Жінка отримала повідомлення від Ощадбанку про закінчення терміну дії картки 31.07.2025 року. Однак раніше її запевняли, що вона працюватиме до кінця року. Відповідний коментар клієнтка залишила 2 липня під публікацією компанії.

За словами жінки, у повідомленні від Ощадбанку йшлося про закінчення терміну дії картки. Хоча раніше їй казали, що вона діятиме до кінця року. 

"Питання до робітників банку. Отримала смс повідомлення: "Увага. Термін дії картки закінчується 31.07.2025 року. Замовте нову". Але раніше дзвонила у банк, назвала номер своєї картки, мене запевнили, що вона буде працювати до кінця року, що її строк продовжено. Що мені робити, підкажіть, будь ласка?", - цікавиться жінка. 

Реакція Ощадбанку на коментар жінки. 

В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. На момент її дзвінка до контакт-центру картка не була продовжена, та оператор надав загальну інформацію щодо продовження терміну дії.

"На момент вашого дзвінка до контакт-центру картка не була продовжена, та оператор надав загальну інформацію щодо продовження терміну дії. У зв’язку з воєнним станом Ощадбанк для зручності клієнтів продовжив термін дії платіжних карток до 31 грудня 2025 року. Продовження відбувається автоматично для карток, термін яких закінчився з лютого 2022 року. Автоматичне продовження не відбудеться для наступних платіжних карток: строк дії яких минув протягом лютого 2022 року – березня 2025 року та за якими протягом січня 2025 року – лютого 2025 року (включно) було здійснено хоча б одну операцію з використанням картки (в тому числі неуспішну) в касі, банкоматах, терміналах будь-якого українського банку, строк дії яких минув протягом лютого 2022 року – березня 2025 року та за якими залишок коштів дорівнює нулю і не було жодної операції карткою за останні 6 місяців", - заявили в Ощадбанку. 

Ощадбанк вніс зміни до тарифів за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжних карток

Відповідно до рішення продуктового комітету внесено зміни до тарифів за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжних карток, затверджених постановою правління АТ «Ощадбанк» від 16 квітня 2009 року №124 (зі змінами та доповненнями), та Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, а саме:

  • У тарифних пакетах «Мій рахунок», МORE, «Зарплатний» додано можливість випуску карток АТБ.
  • У тарифному пакеті МORE переглянуто та оптимізовано ряд тарифів за зняття готівки та переказу коштів.
  • До 31 грудня 2025 року знижено вартість NFC-кільця.
  • Припинено емісію карток дрогобичанина та студентських карток.

Зміни до тарифів набули чинності 1 червня 2025 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube