Жінка перебуває за кордоном та не може закрити картку Ощадбанку
Ощадбанк щомісячно списує кошти з заблокованої картки, яку викрали у жінки. Вона вказує на відсутність можливості дистанційно закрити рахунок. Відповідний коментар клієнтка залишила 3 березня під публікацією компанії.
За словами жінки, її кожного місяця доводиться вносити кошти за користування карткою, якою не користується. Вона не може її закрити, бо перебуває за кордоном.
"Чому немає можливості закрити карту дистанційно? Я кожного місяця вношу кошти за користування карткою, якою не користуюся і закрити її можна тільки у відділенні банку. Я не в Україні й не маю змоги її закрити особисто", - заявила жінка.
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що закриття рахунку можна виконати лише у відділенні банку за запитом власника рахунку або це може зробити довірена особа з довіреністю із зазначенням таких повноважень.
"Закриття рахунку можна виконати лише у відділенні банку за запитом власника рахунку або це може зробити довірена особа з довіреністю із зазначенням таких повноважень. Дистанційно зробити закриття поки немає змоги, але якщо така можливість з'явиться ми обов'язково проінформуємо клієнтів", - наголосили в Ощадбанку.
Жінка зазначає, що відкриття карти було в місті Києві, всі люди, які могли б бути довіреною особою або в інших регіонах або ж закордоном. Вона не розуміє, в чому проблема зробити ідентифікацію через Дію, як роблять це інші банки.
"Зараз карту в мене викрали, я її заблокувала і отримала повідомлення з банку, про щомісячний платіж навіть на заблоковану карту. Питання, як бути? Довіреної особи немає, я закордоном, карта вкрадена, після її блокування ви відправляєте повідомлення про списання. На жаль не отримала поки від нас альтернативного варіанту", - розповіла жінка.
В Ощадбанку повторили, що зараз для закриття рахунку потрібно звертатися у відділення та подавати письмову заяву (звертається власник або довірена особа). Як тільки буде розроблено альтернативний варіант закриття рахунку, клієнтів повідомлять на офіційній сторінці банку.
"Інших варіантів, немає, на жаль", - підкреслили в Ощадбанку.
Раніше в Ощадбанку пояснювали, що комісія за обслуговування неактивного рахунку списується тільки тоді, якщо по рахунку та по картці не було жодних зарахувань та списань протягом останніх 12 місяців. Якщо ж на рахунку немає коштів, тоді в борг кошти не списуватимуться. Якщо по рахунку була підключена платна послуга смс та за це виникла заборгованість, повідомлення можна відключити за дзвінком з фінансового номера до контакт-центру 0800210800. Якщо на рахунку відсутній залишок коштів та немає заборгованості, для закриття рахунку можна звернутися у будь-яке відділення Ощадбанку по Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.