Клієнтка Монобанку не отримала готівку з банкомату, але кошти разом з комісією списали з рахунку - реакція фінустанови

Читать на русском

Клієнтка два тижні чекала на розв'язання питання, але марно

Читать на русском
Монобанк
Клієнтка Монобанку не вдало зняла кошти в банкоматі

Клієнтка два тижні чекала на розв'язання питання, але марно

Клієнтка Монобанку намагалася зняти в банкоматі іншого банку 11 400 гривень. Вона помилилася при введенні пін-коду і на екрані вибило помилку. Готівку їй не видали, але кошти та комісію списали. 

Відповідна скарга опублікована на сайті "Мінфіну". Клієнтка два тижні чекала на розв'язання питання, але марно. Окрім пояснень про очікування повернення коштів на рахунок до 60 днів від служби підтримки результату немає.

"Кошти в розмірі 11 400 гривень намагалася зняти в банкоматі ПриватБанку 7 листопада в самому центрі Полтави - ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пін-кодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатка Монобанк близько 23:00 побачила, що всі мої кошти з рахунку списані разом з комісією 102 гривні. Одразу звернулась і до ПриватБанку, і до Монобанку. Попри те, що несправність виникла в банкоматі ПриватБанку, оператор відправив розв'язувати проблеми в Монобанк", - розповіла клієнтка. 

Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок й повідомила, що потрібно чекати до 20.11.2023 року, можливо за цей час кошти повернуться. Однак цього не сталося.

"Ні ПриватБанк, ні Монобанк не розв'язують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомата, що глючить не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри своїми банкоматами, адже такі ситуації повторюються часто, і в банкоматах Привату і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що розв'язання питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає клієнт, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді. Не кажіть, що це нормально — чекати 60+ днів повернення коштів", - скаржиться клієнтка.

Реакція Монобанку на ситуацію 

У Монобанк розуміють, що ситуація неприємна. Там вказують, що є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи.

"За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження. Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком", - наголосили у Монобанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.