Клієнти вважають, що поштовий оператор завдав кожному з них моральної шкоди в розмірі по 5 тисяч гривень.
Клієнти Укрпошти вирішили відправити посилки до США. Однак їх не доставили адресатам, оскільки були втрачені. Для розв'язання цієї ситуації вони звернулися до суду.
Як вказується у рішенні Хортицького районного суду Запоріжжя, чоловік та жінка, як користувачі послуг АТ "Укрпошта" з відділень поштового зв'язку Запоріжжя надіслали міжнародні відправлення. Їх рух вони відстежували за допомогою сервісу "Track" на сайті USPS (Державна пошта США). Відповідно до даних зазначеного пошуку, посилки не надійшли до адресата.
Щодо всіх міжнародних відправлень прийняли рішення про відшкодування коштів. AT "Укрпошта" надіслало листи згідно з якими виплата за спірними міжнародними відправленнями призупинили. Клієнти вважають, що поштовий оператор завдав кожному з них моральної шкоди в розмірі по 5 тисяч гривень.
Укрпошта позов не визнала з мотивів викладених у відкликанні. Також там пояснили, що є невідповідність оголошеної цінності, яка є більшою ніж дійсна вартість товару.
Суд з'ясував, що чоловік та жінка здійснили міжнародні відправлення Укрпоштою, але вони не прибули до місця призначення. Згодом Укрпошта повідомила їх, що оператор на територію якого розшукувані відправлення направили з України, без будь-яких застережень не зміг надати відомості про місцеперебування відправлень і у зв'язку з цим питання про виплату відшкодування винесли на розгляд комітету та згідно з рішенням виплати призупинили.
Позов чоловіка та жінки частково задовольнили. Суд вирішив стягнути з акціонерного товариства "Укрпошта" на їхню користь 142 526 гривень.
"Відмова АТ "Укрпошта" у виплаті позивачам відшкодування за втрачені міжнародні відправлення є неправомірною", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.