Чоловік звинуватив Укрпошту в пошкодженні його посилки з сервізом та вимагає компенсацію у 3 тисячі гривень: на чию сторону став суд

Читать на русском

Чоловік подав заяву до АТ "Укрпошта" на відшкодування завданої шкоди за поштове відправлення, але йому відмовили

Читать на русском
Укрпошта
Чоловік, який скористався послугами Укрпошти, отримав пошкодженний товар

Чоловік подав заяву до АТ "Укрпошта" на відшкодування завданої шкоди за поштове відправлення, але йому відмовили

Чоловік придбав сервіз в інтернеті за 5 300 гривень. Він вирішив скористатися послугами Укрпошти, аби отримати товар. Відправлення прийшло пошкодженням.  

Як йдеться у рішенні Борщівського районного суду Тернопільської області, чоловік через "OLX eMarket" придбав столовий сервіз на 12 персон за 5 300 гривень. За умовами сайту він обрав доставлення засобами АТ "Укрпошта". Продавець надала вказаний товар до відділення у відкритому виді, де працівники його упакували. При цьому використовувалася повітряно-бульбашкова плівка та одношаровий картонний ящик з логотипом "Укрпошта". Столовий сервіз, який призначався для відправки, пошкоджень не мав. 

По прибуттю посилки, для пересвідчення у цілісності чоловік відкрив її та помітив пошкодження, а саме значну кількість розбитих предметів, які відновленню не підлягають. Працівники склали акт, здійснивши фотофіксацію виявленого порушення.

Чоловік подав заяву до АТ "Укрпошта" на відшкодування завданої шкоди за поштове відправлення. Йому відмовили в сплаті коштів, посилаючись на ст. 18 Закону України "Про поштовий зв'язок" відповідно до якого оператор не несе матеріальної відповідальності за поштове відправлення, якщо контейнер був прийнятий від відправника закритим, оболонка, печатка чи пломба відправника не пошкоджені, а маса відправлення або прямого контейнера відповідає масі, визначеній під час його приймання до пересилання.

"У відділенні поштового зв'язку було прийнято до пересилання поштове відправлення Укрпошта Експрес оголошеною цінністю 5 300 гривень без опису вкладення, вага відправлення - 26 кг 960 г. Дане відправлення надійшло та було отримано, перед врученням чоловік оглянув посилку в присутності працівників. Він виявив часткове пошкодження вкладення, про що склали акт. Він подав до AT "Укрпошта" заяву на отримання відшкодування, яку розглянули та прийняли рішення про відмову у відшкодуванні за вищевказане поштове відправлення", - зазначили в Укрпошті.

Рішення суду

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Адже жодних слідів руйнуючого впливу на упаковування поштового відправлення, сторони при огляді не виявили. Оболонка ціла, без слідів доступу та перепакування. Контрольні етикетки теж не пошкодженні. 

"При цьому, відправлення, вмістом якого був посуд, надали до перевезення без належного упакування всередині, за відсутності ящика виготовленого з тришарового гофрованого картону або дерев'яного ящика, з незафіксованим нерухомо вмістом і без достатньої кількості захисного матеріалу. Актом зафіксовано, що посилка упакована в гофрокартонний ящик одношаровий, вкладення частково обгорнуте у бульбашкову плівку, при цьому стан упаковки не пошкоджений. Позивач не довів, що пошкодження вкладення сервізу (посуду), відбулося внаслідок дій "Укрпошти". Натомість відповідач довів відсутність своєї вини, за відсутності пошкодження упаковки", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.