У ПриватБанку вказують, що тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги
Чоловік скаржиться на комісію ПриватБанку, в тому числі на зняття коштів за переведення на карту цієї ж фінустанови. Також він незадоволений технічною підтримкою, бо зв'язатися з оператором досить складно. Відповідна скарга опублікована 29 серпня на сайті "Мінфіну".
За словами чоловіка, у ПриватБанку комісія знімається за все. Зокрема, за переказ на карту цього ж банку. Крім того, для з'єднання з оператором технічної підтримки треба прикласти чимало зусиль.
"Почну з комісій банку. Вони тут за все. Навіть за переведення на карту цього ж банку. Ігор Коломойський (колишній власник ПриватБанку) ніби за ґратами, а таке відчуття, що я йому гроші на скарбничку скидаю. Я не знаю в яких ще банках є така комісія. Тепер за підтримку банка. Годину очікував з'єднання з оператором, а щоб з ним зв'язатись треба пройти 7 кругів пекла. І досить брати у підтримку жінок з ринку", - скаржиться чоловік.
У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там вказують, що тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги.
"Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Ми засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно. Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказках вашого помічника. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми вдячні за відгук", - заявили у ПриватБанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.