Клієнт Ощадбанку не знав, що кілька років платив відсотки за кредитом із пенсійної картки

Читать на русском

Банк каже, що цього можна було б уникнути

Читать на русском
Клієнт Ощадбанку не знав, що кілька років платив відсотки за кредитом із пенсійної картки

Банк каже, що цього можна було б уникнути

На профільному фінансовому сайті з’явилася скарга, яку написав син клієнта Ощадбанку. Він повідомив, що його батько кілька років тому використав кредитні кошти з пенсійної картки. Клієнт вважав, що після нарахування пенсії кредит погасили автоматично. Але, як виявилося, увесь цей час він платив відсотки за користування кредитним лімітом. В Ощадбанку прокоментували ситуацію.

Що сталося

За словами скаржника, його батько має пенсійну картку Ощадбанку. Орієнтовно два роки тому він використав кредитний ліміт у сумі приблизно 1300 грн. Клієнт очікував, що сума кредиту на картці зарахується  після нарахування чергової пенсії. Як зазначає скаржник, принаймні коли його батько отримував картку, сума за кредитом зараховувалась автоматично після надходження нових коштів. Але Ощадбанк змінив правила, як гадає скаржник, це відбулося літом 2020 року. Тепер, щоби погасити кредитний ліміт треба самостійно зателефонувати в банк, залишити заявку у відділенні, або зробити це через додаток.

«… Батько, виявляється, платить кожен місяць відсотки за користування кредитним лімітом… Більшість людей навіть не знають, що таке діється. Підтримка Ощаду сказала що це зробили для клієнтів, які не хочуть, щоби без їх відома гасилися кредити! Ви це серйозно? Не робіть із себе найрозумніших, «шановний» Ощад, і не робіть ідіотів зі своїх клієнтів. Автоматична сплата є у всіх відомих мені банків. Приват, Моно, інші. А ви тупо захотіли зрубати додаткові гроші на рівному місті. Не маєте сорому! І ви це робите з найбіднішими! Ганьба! При першій нагоді відкрию батькам карти в приват!» — пише обурений син клієнта.

Клієнт Ощадбанку не знав, що кілька років платив відсотки за кредитом із пенсійної картки 1

Що відповідає банк

Уповноважені особи Ощадбанку надали відповідь на скаргу. Вони повідомили, що про всі змінити, які відбуваються в обслуговуванні рахунку, банк завжди інформує своїх клієнтів у вигляді СМС повідомлень. Також рекомендують слідкувати за змінами в обслуговуванні на сайті або ж у відділенні Ощадбанку.

Банк повідомляє, що автоматичне списання всіх комісій у них дійсно діє, але лише за кредитними картками. А  якщо саме сума кредиту нарахована на пенсійну карту, то при зарахуванні коштів списується обов’язковий щомісячний платіж, а решта суми стає доступна для використання. Тому клієнт за власним бажанням вирішує очікувати чергового платежу для погашення, чи самостійно погасити тіло використаної кредитної лінії. Це можна зробити будь-яким зручним шляхом, повідомляє Ощадбанк. Зокрема через додаток «Ощад 24/7», чат-боти або ж через оператора контакт центру.

Клієнт Ощадбанку не знав, що кілька років платив відсотки за кредитом із пенсійної картки 2

Раніше ми писали про те, що Ощадбанк змінив режим роботи через ракетні атаки з боку росії. Інформатор також повідомляв, що робити українцю за кордоном, якщо він не може змінити фінансовий номер в Ощадбанку. Крім того, розповідали про те, що в Приватбанку та Ощадбанку можна буде взяти доступну іпотеку на житло.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоби не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Богдан Зосимчук

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.