Киянка отримала дзвінок про збільшення кредитного ліміту та втратила з рахунку в ПриватБанку 34 600 гривень - що вирішив суд

Жінка отримала два дзвінки нібито від ПриватБанку

ПриватБанк
Жінка втратила з кредитної картки ПриватБанку 34 600 гривень

Жінка отримала дзвінок від нібито ПриватБанку щодо збільшення кредитного ліміту. Вона надала відмову, але згодом дізналась про списання з кредитної картки коштів у розмірі 34 600 гривень. Про це йдеться у рішенні Голосіївського районного суду Києва, опублікованому 8 квітня 2025 року. 

30.09.2024 року жінка отримала два дзвінки нібито від ПриватБанку, але на перший не відповіла, оскільки була зайнята. Під час повторного дзвінка взяла слухавку, їй запропонували підняти кредитний ліміт до 35 тисяч гривень. Вона повідомила, що не потрібно і поклала слухавку. Через деякий час отримала повідомлення від ПриватБанку про те, що їй погоджено по банківській карті кредитний ліміт у 35 тисяч гривень. Клієнтка одразу зателефонувала фінустанові за номером 3700 та повідомила про отримане смс з інформацією про кредитний ліміт та просила його скасувати, оскільки не має необхідності та бажання мати кредитні зобов'язання. Ще сказала, що хтось робить щось із її карткою, бо згоду на підвищення кредитного ліміту не надавала. Оператор у відповідь сказала, що розберуться і перетелефонують. Через декілька хвилин без її згоди та участі з карткового рахунку незаконно було знято 34 600 гривень кредитних коштів. 

26.11.2024 року слідчим поліції було внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за заявою жінки. 10.12.2024 року вона отримала повідомлення від ПриватБанку про сплату платежу в розмірі 4 150 гривень за користування кредитними коштами. Вона вважає, що в даній ситуації є потерпілою особою від шахрайських дій невідомих осіб та не повинна сплачувати кредит, який не просила встановлювати на не отримувала. 

Яким було рішення суду?

Суд частково задовольнив позов ПриватБанку. Дії акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» щодо нарахування за картковим рахунком заборгованості за кредитним лімітом, процентами (пені, комісії) за користування використаним кредитним лімітом, що утворилися внаслідок проведення операцій (транзакцій) 30.09.2024 року визнали неправомірними. Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» зобов'язали зупинити нарахування та списання за картковим рахунком заборгованість за кредитним лімітом, будь-яких процентів (пені, комісії) за користування використаним кредитним лімітом, що утворилися внаслідок проведення операцій (транзакцій) 30.09.2024 року. Також ПриватБанк має відновити залишок коштів на картковому рахунку станом на 30.09.2024 року. 

"Суд дійшов висновку, що відповідач не надав суду належних і допустимих доказів на спростування доводів позивачки, не довів, що позивачка, як власниця картки, своїми діями чи бездіяльністю сприяла в доступі до її карткового рахунку чи надала інформацію третім особам, що дало змогу ініціювати платіжні операції", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube