"Президент чітко дав зрозуміти обом сторонам: якщо прямий діалог не розпочнеться в найкоротші строки, то США мають піти з цього конфлікту - що б це не означало..."
Робота "100 років" за віршем видатного українського поета Василя Стуса нагадує про тривалу боротьбу українців за свободу, сильний дух нашого народу, що не був зломлений попри найтяжчі випробування.
Оператор протягом всього 2021 року обслуговував клієнта за тарифом "Все разом. Екстра" - 275 гривень в місяць
Чоловік два місяці сидів без домашнього інтернету, хоча заплатив Київстару за послуги 550 гривень. Оператор не усунув порушення і причину своєї бездіяльності не назвав. Незадоволений клієнт звернувся та суду та вимагав стягнути з надавача послуг компенсацію у розмірі 1 784 667 гривень.
Про це йдеться у рішенні Красногвардійського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду, - ред.). У листопаді 2021 року чоловік звернувся до суду з позовом проти приватного акціонерного товариства "Київстар" щодо відшкодування шкоди за період моральних страждань з 23.09.21 до 31.10.21 у розмірі 1 784 667 гривень.
Оператор протягом всього 2021 року обслуговував клієнта за тарифом "Все разом. Екстра" - 275 гривень в місяць. 16 вересня 2021 року чоловік отримав повідомлення від Київстару про те, що протягом наступних днів хочуть модернізувати мережу в домі для збільшення швидкості, тож можливі тимчасові труднощі з інтернетом. 20 вересня 2021 року послуга дротового домашнього інтернету не надавалася взагалі.
Чоловік подав до центру підтримки клієнтів заявку на усунення перешкод у наданні доступу до дротового домашнього інтернету. У період з 23.09.21 до 31.10.21 Київстар не усунув порушення. За 39 днів, які пройшли з часу його звернення оператор 20 разів продовжував термін усунення перешкод та відновлення доступу до послуги дротового домашнього інтернету, при цьому двічі отримав від клієнта повну плату в сукупному розмірі 550 гривень, не надаючи всіх оплачених послуг. Причини своєї бездіяльності Київстар не повідомив.
"Порушенням прав позивача зумовило звернення до суду з вимогою про зобов'язання відповідача відновити надання оплачених послуг та відшкодування вартості ненаданих за 8 днів вересня та 31 день жовтня 2021 року послуг домашнього інтернету за період з 23.09.21 до 31.10.21. Вартість ненаданих протягом 39 днів послуг позивач (чоловік) оцінює у розмірі 50% від щомісячної плати в 275 гривень, через що вважає, що з відповідача (Київстар) підлягає стягненню 73, 33 гривні за 8 днів вересня та 137, 50 гривні за 31 день жовтня", - йдеться у рішенні суду.
Суддя Віталій Мащук відмовив у задоволенні позову чоловіка. Відповідно йому не виплатять компенсацію у розмірі 1 784 667 гривень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.