Два місяці пробув без інтернету. Чоловік вимагає компенсації від Київстару майже у два мільйони гривень: яке рішення суду

Читать на русском

Оператор протягом всього 2021 року обслуговував клієнта за тарифом "Все разом. Екстра" - 275 гривень в місяць

Читать на русском
Суд проти Київстару
Чоловік вимагає компенсації від Київстару за відсутність інтернету

Оператор протягом всього 2021 року обслуговував клієнта за тарифом "Все разом. Екстра" - 275 гривень в місяць

Чоловік два місяці сидів без домашнього інтернету, хоча заплатив Київстару за послуги 550 гривень. Оператор не усунув порушення і причину своєї бездіяльності не назвав. Незадоволений клієнт звернувся та суду та вимагав стягнути з надавача послуг компенсацію у розмірі 1 784 667 гривень. 

Про це йдеться у рішенні Красногвардійського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду, - ред.). У листопаді 2021 року чоловік звернувся до суду з позовом проти приватного акціонерного товариства "Київстар" щодо відшкодування шкоди за період моральних страждань з 23.09.21 до 31.10.21 у розмірі 1 784 667 гривень

Оператор протягом всього 2021 року обслуговував клієнта за тарифом "Все разом. Екстра" - 275 гривень в місяць. 16 вересня 2021 року чоловік отримав повідомлення від Київстару про те, що протягом наступних днів хочуть модернізувати мережу в домі для збільшення швидкості, тож можливі тимчасові труднощі з інтернетом. 20 вересня 2021 року послуга дротового домашнього інтернету не надавалася взагалі.

Чоловік подав до центру підтримки клієнтів заявку на усунення перешкод у наданні доступу до дротового домашнього інтернету. У період з 23.09.21 до 31.10.21 Київстар не усунув порушення. За 39 днів, які пройшли з часу його звернення оператор 20 разів продовжував термін усунення перешкод та відновлення доступу до послуги дротового домашнього інтернету, при цьому двічі отримав від клієнта повну плату в сукупному розмірі 550 гривень, не надаючи всіх оплачених послуг. Причини своєї бездіяльності Київстар не повідомив.

"Порушенням прав позивача зумовило звернення до суду з вимогою про зобов'язання відповідача відновити надання оплачених послуг та відшкодування вартості ненаданих за 8 днів вересня та 31 день жовтня 2021 року послуг домашнього інтернету за період з 23.09.21 до 31.10.21. Вартість ненаданих протягом 39 днів послуг позивач (чоловік) оцінює у розмірі 50% від щомісячної плати в 275 гривень, через що вважає, що з відповідача (Київстар) підлягає стягненню 73, 33 гривні за 8 днів вересня та 137, 50 гривні за 31 день жовтня", - йдеться у рішенні суду.

Рішення суду 

Суддя Віталій Мащук відмовив у задоволенні позову чоловіка. Відповідно йому не виплатять компенсацію у розмірі 1 784 667 гривень.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.