У ДТЕК відреагували на скаргу чоловіка
Чоловік незадоволений роботою "розумного" лічильника, бо йому доводиться самостійно передавати показники. За весь час роботи приладу фахівцям не вдалось налагодити автоматичну передачу показників. Відповідний коментар клієнт залишив 20 серпня під публікацією ДТЕК Київські електромережі.
В житлі чоловіка вже понад сім років встановлений "розумний" лічильник, який автоматично не передає показники. Йому доводиться самостійно їх фіксувати та передавати до ДТЕК.
"Сім чи вісім років (вже не пам'ятаю точно), як стоїть "розумний" лічильник, а показники треба передавати вручну - за весь час не змогли налагодити автоматичну передачу показників, або не захотіли, бо будинок маленький -28 квартир", - скаржиться чоловік.
У ДТЕК відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що встановлення автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії виконується поступово по всьому місту.
"Ми розуміємо ваше обурення даною ситуацією та просимо уточнити адресу для детальної перевірки системи", - заявили у ДТЕК.
Раніше у компанії YASNO вказували, що споживачі помилково вважають, що при встановленні двозонного лічильника такий прилад буде автоматично передавати показання. Не слід плутати звичайні двозонні лічильники з так званими «розумними». Ці прилади обліку мають різні особливості.
Також ми писали, що з початку 2025 року ДТЕК встановив майже 28 тисяч «розумних» лічильників у Києві. Нові лічильники — це не просто заміна приладів. Це частина великої системи АСКОЕ, яка дозволяє:
До 2034 року планують повністю перейти на «розумні» лічильники по всій столиці. Усе це — у рамках інвестиційної програми, яку щороку затверджує державний регулятор НКРЕКП. Перевірити, чи запланована заміна у вашому будинку можна тут.