“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Станція повинна з'явитися на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену
Кияни нагадали владі міста про будівництво станції метро "Герцена-Загорівська" на Сирецько-Печерській лінії. Раніше воно було відкладене на невизначений час.
Відповідна петиція під №12028 з'явилася на сайті Київської міськради. В ній автор Віталій Груша закликає столичну владу почати розробку проєктної документації та будівництво станції. Свою позицію він пояснює тим, що район Загорівщини наразі активно забудовується як житловою, так і комерційною інфраструктурою, тож число мешканців збільшується.
"Район Загорівщини зазнає активної забудови, мотоциклетний завод вже перетворено на найбільший IT кластер України та активно забудовується житловою та комерційною інфрастуктурою. У найближчі 5 років в цей район переїде на постійне місто проживання щонайменше 40 тисяч нових жителів. Саме час почати будівництво та розробку проєктної документації відкладеної станції метро по вулиці Герцена", – йдеться у петиції.
Для розгляду петиції вона повинна зібрати шість тисяч голосів. Наразі зібрано тільки 835 підписів. Збір триває.
Відомо, що будівництво станції "Герцена-Загорівська" мали розпочати ще у 1990-х роках. Вихід зі станції планувався зробити неподалік від перетину вулиць Герцена та Академіка Ромоданова. Також поряд повинна була бути кінцева зупинка тролейбуса №6. Проте цього так і не сталося.
Тоді влада Києва пояснила заморожування цього проєкту зниженням активності у роботі Київського мотоциклетного заводу. Замість повноцінної станції звели тільки пожежний вихід на поверхню та аварійні платформи.
Раніше Інформатор писав, що станція метро "Оболонь" у Києві змінює режим роботи вестибюлів. Відомо, що у метрополітені Києва курсуватиме патріотичний арт-потяг.
Дізнатися яка ціна проїзду у метро Києва у 2023 році та де купувати квитки можна за посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.