Абонент Київстар зіштовхнувся з труднощами при користуванні eSim - реакція компанії

За словами чоловіка, щоб привʼязати номер до нового пристрою, потрібно телефонувати зі старого телефону

Київстар
Чоловік скаржиться на труднощі при користуванні eSim від Київстару

У чоловіка виникли труднощі під час користування eSim. Він навів приклад іншого оператора, де номер активується за допомогою QR-код, але у Київстар зовсім по іншому. Відповідний коментар клієнт залишив 19 березня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, щоб привʼязати номер до нового пристрою, потрібно телефонувати зі старого телефону. А якщо не знав і продав телефон, доведеться знову купувати SIM і підключати. Однак активувати її можна на новому телефоні тільки раз на добу. А якщо більше, це вже підозріла дія.

"Шановний Київстар, чому завжди з eSim якісь складнощі? Я розумію, що ви хочете заробити додаткові гроші на незнанні людей, але майте совість! Якщо купуєш номер, то це твій номер і ти можеш з ним робити, що хочеш і активувати там, де хочеш. В Лайфселл він активується по QR-код, який йде з номером, завжди просто скануючи його! У вас же, ні! Ти повинен зі старого телефону телефонувати, щоб привʼязати до нового пристрою. А якщо не знав і продав телефон, йди купуй знов SIM і підключай знов! Але це не все! Виявляється активувати її можна на новому телефоні тільки раз на добу. А якщо більше, це вже підозріла дія і ти 3 дні не можеш взагалі нічого", - скаржиться чоловік. 

Реакція Київстар на скаргу чоловіка 

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що у відділенні зможуть відновити його SIM-картку до фізичного стану і він зможе й надалі нею користуватись. Однак за послугу доведеться заплатити 50 гривень.

"Щоб уникнути зловживань та випадкових заявок, абоненти можуть самостійно змінювати SIM на eSIM в Мій Київстар не частіше ніж раз на три дні. У більшості випадків цього достатньо. Якщо потрібна частіша заміна, можна звернутися до магазину. Для зручності користувачів в додатку буде відображатись час дії обмеження", - заявили у Київстар. 

Підключення eSIM з контрактом за допомогою BankID та «Дія»

Замовити eSIM з контрактним підключенням у Київстар можна онлайн за допомогою ідентифікації через сервіс Національного банку України BankID або шерінг документів через застосунок «Дія». Щоб оформити eSIM з контрактом потрібно на сайті інтернет-магазину Київстар обрати контрактний тариф. За допомогою BankID чи Дії абонент може завантажити необхідні документи, заповнити форму і підписати контракт онлайн за допомогою графічного підпису. Після цього він отримає QR-код для встановлення eSIM.

Завдяки технології eSIM користувач може мати декілька номерів на одному смартфоні, не переживаючи за наявність слотів в девайсі. Також eSIM не має строку давності, тож її не треба оновлювати.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube