Київстар загнав клієнта у борги через користування послугою "тимчасове призупинення номера"

У Київстар відреагували на коментар чоловіка

Київстар
Абонент Київстар вимагає зробити послугу "призупинення номера" безстроковою, щоб можна було самостійно звернутися до оператора за активацією

Чоловік на телефоні активував послугу "тимчасове призупинення номера", яка працювала рівно пів року. Він вирішив її продовжити, але після активації, вона знову зупинилась, а система списала кошти за 13 днів. Його баланс пішов у мінус. Відповідний коментар клієнт залишив 18 липня під публікацією компанії.

Він вимагає Київстар зробити послугу "призупинення номера" безстроковою.  Щоб абоненти самі могли звернутися до оператора за активацією. 

"Шановний Київстар, чи не здається вам, що ваша послуга "Тимчасове призупинення номера" — це лише видимість турботи, яка на практиці обертається плутаниною, несправедливими списаннями й зайвими нервами? Розповім, чому я так думаю. Єдине, для чого потрібен номер для моєї матері — це отримання SMS від банку та епізодичні вхідні дзвінки. З березня я активував призупинення номера з можливістю приймати SMS та вхідні дзвінки. Усе працювало, але тільки до 1 серпня — рівно пів року. Бо, як виявляється, більше не можна. 13 липня я звертаюся до оператора: прошу продовжити призупинення. Відповідь — "добре", номер активується й одразу ж знову призупиняється. А от рахунок — оживає. І не просто так: система заднім числом списує кошти за 13 днів, а потім щодня знімає абонплату, хоча номер формально призупинений. Баланс впевнено йде в мінус. Коли досягне - 20 гривень —  відбудеться "що". Відключення? Блокування? Втрата номера? Чому послугу тимчасового призупинення номера не можна зробити безстроковою — до моменту, коли абонент сам звернеться за активацією? У випадках, коли людина тяжко хвора, перебуває за кордоном чи просто тимчасово не користується номером — це було б логічно, зручно і, найголовніше, гуманно. Я не прошу чогось надприродного — лише трохи людяності у цифровому світі", - розповів чоловік. 

Київстар 1
Абонент в особистому кабінеті додатка "Мій Київстар" бачить повідомлення, що "номер тимчасово вимкнено, плата за тариф не знімається. Ви можете відновити номер у будь-який момент"

Реакція Київстар на коментар чоловіка

У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що послуга "Тимчасове призупинення номера" передбачає лише 6 місяців призупинення. Надалі номер потрібно відновити, сплатити тариф і повторно призупинити.

"Дійсно, послуга "Тимчасове призупинення номера" передбачає лише 6 місяців призупинення. Надалі номер потрібно відновити, сплатити тариф і повторно призупинити. Мені шкода, що це завдало вам незручностей. Просимо вибачення. Ми візьмемо до уваги ваші зауваження до даної послузі", - заявили у Київстар. 

Як тимчасово призупинити обслуговування номера?

Відключайте номер до шести місяців з можливістю його відновити, якщо:

  • Втратили телефон або SIM-карту
  • Треба призупинити оплату та використання послуг

Як призупинити номер до 6 місяців

Подати заявку можна будь-яким зручним способом:

  • Перейдіть у Мій Київстар: розділ Профіль і виберіть Переглянути деталі.
  • За номером 477 (з України), *105*466# (з роумінгу) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі). Подати заявку на тимчасове призупинення послуг можна в будь-який час, а в останній день місяця — до 21:00.
  • Напишіть у чат або чат-боту Зоряні запит, що хочете «‎‎призупинити номер»‎.
  • У магазині Київстар.

Важливий нюанс: виберіть причину призупинення: «через втрату SIM-карти»‎ або «за іншою причиною‎» — це безпосередньо впливає на подальші варіанти відновлення номера.

Які дані потрібні:

Для абонентів передплати

  • Співробітники попросять надати інформацію стосовно вашого номера. Задля безпеки, вони не наводять приклади запитань.
  • Кардхолдер із PIN- та PUK-кодом.

Для контактних абонентів 

  • В магазині: оригінал документа, на який зареєстровано номер, або його цифрова копія у додатку Дія.
  • Через контакт-центр або чат: будьте готові відповісти на кілька простих запитань щодо вашого номера. Задля безпеки, ми не наводимо приклади запитань.

Скільки це коштує

Для абонентів передплати

Послуга надається без доплат. Поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається. Кошти на рахунку зберігаються.

Для контактних абонентів 

  • Послуга надається без доплат.
  • Плата за тариф та підключені послуги зніматиметься до кінця місяця, у який закрито номер, незалежно від того, якого числа ви подали заявку.
  • З наступного місяця, поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається (якщо номер залишається в цьому стані до кінця місяця). Кошти на рахунку зберігаються.

Важливий нюанс: коли ви підключаєте номер повторно, плата зніматиметься за повний календарний місяць, незалежно від того, коли ви подали заявку.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити