У Київстар відреагували на коментар чоловіка
Чоловік на телефоні активував послугу "тимчасове призупинення номера", яка працювала рівно пів року. Він вирішив її продовжити, але після активації, вона знову зупинилась, а система списала кошти за 13 днів. Його баланс пішов у мінус. Відповідний коментар клієнт залишив 18 липня під публікацією компанії.
Він вимагає Київстар зробити послугу "призупинення номера" безстроковою. Щоб абоненти самі могли звернутися до оператора за активацією.
"Шановний Київстар, чи не здається вам, що ваша послуга "Тимчасове призупинення номера" — це лише видимість турботи, яка на практиці обертається плутаниною, несправедливими списаннями й зайвими нервами? Розповім, чому я так думаю. Єдине, для чого потрібен номер для моєї матері — це отримання SMS від банку та епізодичні вхідні дзвінки. З березня я активував призупинення номера з можливістю приймати SMS та вхідні дзвінки. Усе працювало, але тільки до 1 серпня — рівно пів року. Бо, як виявляється, більше не можна. 13 липня я звертаюся до оператора: прошу продовжити призупинення. Відповідь — "добре", номер активується й одразу ж знову призупиняється. А от рахунок — оживає. І не просто так: система заднім числом списує кошти за 13 днів, а потім щодня знімає абонплату, хоча номер формально призупинений. Баланс впевнено йде в мінус. Коли досягне - 20 гривень — відбудеться "що". Відключення? Блокування? Втрата номера? Чому послугу тимчасового призупинення номера не можна зробити безстроковою — до моменту, коли абонент сам звернеться за активацією? У випадках, коли людина тяжко хвора, перебуває за кордоном чи просто тимчасово не користується номером — це було б логічно, зручно і, найголовніше, гуманно. Я не прошу чогось надприродного — лише трохи людяності у цифровому світі", - розповів чоловік.
У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що послуга "Тимчасове призупинення номера" передбачає лише 6 місяців призупинення. Надалі номер потрібно відновити, сплатити тариф і повторно призупинити.
"Дійсно, послуга "Тимчасове призупинення номера" передбачає лише 6 місяців призупинення. Надалі номер потрібно відновити, сплатити тариф і повторно призупинити. Мені шкода, що це завдало вам незручностей. Просимо вибачення. Ми візьмемо до уваги ваші зауваження до даної послузі", - заявили у Київстар.
Відключайте номер до шести місяців з можливістю його відновити, якщо:
Як призупинити номер до 6 місяців
Подати заявку можна будь-яким зручним способом:
Важливий нюанс: виберіть причину призупинення: «через втрату SIM-карти» або «за іншою причиною» — це безпосередньо впливає на подальші варіанти відновлення номера.
Які дані потрібні:
Для абонентів передплати
Для контактних абонентів
Скільки це коштує
Для абонентів передплати
Послуга надається без доплат. Поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається. Кошти на рахунку зберігаються.
Для контактних абонентів
Важливий нюанс: коли ви підключаєте номер повторно, плата зніматиметься за повний календарний місяць, незалежно від того, коли ви подали заявку.