В Київстар заперечили, що телефонують абонентам з опитуванням щодо заміни SIM-карти
Чоловіку надійшов дзвінок від нібито Київстару щодо заміни SIM-карти на більш сучасну. Йому це здалось підозрілим, тому він звернувся на гарячу лінію оператора, де повідомили, що номер їм не належить і вони не проводять таких опитувань. Про це він написав 18 липня на своїй Facebook-сторінці.
За словами чоловіка, його насторожило, що після розмови з нібито представником Київстару йому перетелефонували з іншого номеру та попросили оцінити попередній дзвінок. Під час звернення на гарячу лінію оператор з'ясувалось, що там таких опитувань не проводять.
"Отримав дзвінок від нібито з Київстару і співрозмовник цікавився, чи не збираюся я у наступному році міняти SIM-карту на більш сучасну. Після того був ще один дзвінок: просили оцінити, наскільки корисним був попередній дзвінок. Мені це здалось підозрілим і я зателефонував на "гарячу лінію" Київстару (номер 466) і з'ясував, що вони таких опитувань не проводять і номер, з якого мені телефонували, не належить жодній із їхніх служб. Час від часу від знайомих та друзів приходили прохання "закинути на картку гроші", а потім виявляється, що їх акаунти було зламано", - зазначив чоловік.
Викрасти гроші з рахунків, придбати товари у звичайному магазині, на інтернет-сайтах або взяти онлайн-кредити. Як шахраю це вдається?
Щоб випитати смс-код, шахрай може:
Що робити?
Тримайте в секреті:
PUK 1 та серійний номер є на пластику від вашої старої SIM-картки. Також PUK-код можна дізнатися, зателефонувавши на "гарячу лінію" мобільного оператора, або в особистому кабінеті на сайті мобільного оператора.
SIM-картка перестала працювати, що робити?
Якщо SIM-карта перестала працювати, то є велика ймовірність, що шахраї в злочинний спосіб здійснили перевипуск вашої SIM-картки. Перше, що потрібно зробити, – захистити свої рахунки, картки та облікові записи до яких прив’язаний номер телефону. Як діяти?