“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Настав час зруйнувати сталу догму, що завжди винні двоє. Прислухайтеся і дозвольте собі відчути правду, прожити цей біль і стати вільними від того, що вас руйнуво.
В Київстарі кажуть, що мережу повністю не стабілізували, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі
В компанії Київстар відреагували на нові проблеми зі зв'язком, на які з самого ранку скаржилися абоненти. Мобільний оператор підтвердив технічні проблеми, над їх усуненням вже працюють спеціалісти. Збої зафіксували тільки в користувачів на заході та півдні країни.
Про це Київстар повідомив на своїй сторінці у фейсбуці. Компанія зазначила, що мережа наразі перебуває на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг.
"Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв'язком і роботою мобільного застосунку "Мій Київстар". Перепрошуємо за незручності", - йдеться в повідомленні.
Спеціалісти компанії вже працюють над відновленням сервісів. Технічні проблеми обіцяють усунути якомога швидше.
Також Київстар нагадав про компенсації. Найближчим часом компанія повідомить про це абонентів.
У середу зранку, 20 грудня, абоненти Київстару почали масово скаржитися на відсутність мобільного зв‘язку та інтернету. Неможливо також й зателефонувати, а ще не працює мобільний застосунок.
Сталося це на наступний день після того, як компанія повністю відновила роботу всіх послуг після атаки. 19 грудня Київстар, зокрема, відновив послугу SMS.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.