Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Наразі гострої необхідності в цьому немає, сказала директорка з корпоративних комунікацій Анна Захараш
Під час масштабного збою в сервісах мобільного оператора "Київстар" не відбулося витоку персональних даних абонентів. Тож усі паролі змінювати не потрібно. Раніше в ЗМІ оприлюднили пораду від співзасновника компанії, в якій було сказано, що слід це зробити.
Втім, якщо хтось хоче все ж таки змінити паролі задля власної безпеки - то нехай змінює. Про це в етері "Київ 24" заявила директорка з корпоративних комунікацій Анна Захараш.
Станом на зараз жодної небезпеки для особистих даних клієнтів "Київстару" немає. Тож і сенсу терміново змінювати усі можливі паролі також не існує, каже Захараш.
"Але якщо ви хочете це зробити... звичайно, ніхто не буде вас зупиняти. Але ще раз повідомляю... Персональні дані не були скомпрометовані", - зазначила представниця "Київстару".
Те, що в компанії стався великий витік особистих даних користувачів, Захараш називає фейком. Якщо ж когось десь просять надати якусь персональну інформацію начебто від імені "Київстар", робити цього не слід, це шахрайство, попереджає директорка.
За її словами, безліч абонентів дуже злякалися масштабного збою та новин, які останній продукував. Через це активізувалися шахраї, які хочуть на цьому заробити.
"Вони дзвонять абонентам, представляються від компанії "Київстар" - ще раз, ми такого не робимо. Будь ласка, зберігаємо спокій, чекаємо, коли всі сервіси будуть оновлені. Компенсацію "Київстар" обов'язково надасть через офіційні канали", - резюмувала Захараш.
Нагадаємо, що у вівторок, 12 грудня, близько шостої ранку в мережі компанії "Київстар" стався масштабний збій. Фактично всі сервіси оператора перестали працювати.
Станом на 15 грудня повноцінна робота ще досі не відновлена. Безліч користувачів продовжують скаржитися, зокрема, на відсутність інтернету.
В самій компанії заявили, що на неї сталася надпотужна хакерська атака. Представники влади та окремі експерти заговорили про російських хакерів, які могли це зробити. Втім, інші експерти кажуть, що інцидент схожий скоріше на внутрішній "злив" в компанії, а не на атаку ззовні.
Нагадаємо, що "Київстар" є найбільшим українським оператором. Він має понад 26 мільйонів абонентів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.