"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Зміни торкнуться лише користувачів, які користуються пакетами "ТВ Сімейний" та "ТВ Преміум HD"
Компанія Київстар переведе усіх абонентів, які користуються пакетами "ТВ Сімейний" та "ТВ Преміум HD" на стандартні пакети "Сімейний" або "Преміум HD" із щомісячною платою. Перехід на ці пакети відбудеться після закінчення оплаченого періоду, тобто через 3, 6 та 12 місяців.
Про це повідомляється на офіційному сайті Київстар.
Для людей, які активували ці пакети до 22 серпня 2023 року, умови залишаться без змін. Ці послуги будуть автоматично відключені після закінчення оплаченого терміну. Це нововведення в компанії почнеться з 23 серпня. Під'єднатись до тарифів, або від'єднатись можна в додатку Мій Київстар. Також це можна зробити й за номером 477*760 до завершення їх терміну дії.
Вартість тарифного плану "Сімейний" - 120 грн на місяць перші 3 місяці користування, потім плата - 150 грн/місяць. Вартість тарифного плану "Преміум HD" коштуватиме 150 грн перші 3 місяці, а потім абонплата збільшиться до 200 грн/місяць. У перший місяць користування послугою щомісячна плата за тариф знімається лише за кількість днів, що залишилися до кінця місяця. Далі плата зніматиметься з особового рахунку "Домашнього Інтернету" 1-го числа кожного місяця.
Нещодавно на сторінці "Київстар" у Фейсбуці користувачка залишила негативний коментар. Українка заявила, що "Київстар" двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Вона розповіла, що компанія списала декілька разів кошти під час активації пакета послуг. Служба підтримки допомогти не змогла, тому вирішила просити допомоги в коментарях.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписати на канал у Viber можна тут.