Київстар анулював пакет послуг на 4 тижні, за який заплатили на два дні раніше

Абонент Київстар сплатив потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні, але згодом отримав нове повідомлення з вимогою поповнити рахунок

Київстар
Київстар анулював плату абонента за пакет послуг на 4 тижні

У абонента Київстар закінчилися хвилини на інші номери. Він отримав повідомлення від оператора з вимогою сплатити потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні й отримати їх раніше, що було зроблено. Однак компанія все анулювала. Про ситуацію клієнт написав 9 травня на своїй Facebook-сторінці.

Чоловік на вимогу Київстар сплатив потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні. Однак згодом отримав повідомлення від оператора з вимогою поповнити рахунок. 

"Київстар знахабнів вкрай. Скінчилися в мене хвилини на інші номери, в смс вони запропонували сплатити потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні і отримати їх раніше. І через два дні приходить смс "вам надано пакет послуг на один день, поповніть рахунок", що за фігня в мене ж не контракт, я отримав пакет послуг на 4 тижні на 2 дні раніше. Тепер все анулювали і плати ще раз, а ніхто ніде не попереджав про це", - скаржиться чоловік. 

У Київстар проігнорували скаргу чоловіка. Однак раніше у компанії вказували, що якщо тариф дії 4 тижні, то дата наступного списання коштів постійно зміщується.

"Якщо тариф діє 4 тижні, то дійсно дата наступного списання постійно зміщується. Жодного обману в цьому немає", - казали у Київстар.

Перевірити хвилини, мегабайти та SMS за обсягами та витратами можна у додатку Мій Київстар. Також можна набрати — *112#

Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?

У цьому випадку рекомендують слідувати цим крокам:

  1. У налаштуваннях відключіть передачу даних.
  2. Поповніть рахунок набравши *134# (навіть, якщо немає інтернету) або підключіться до Wi-Fi та поповніться на сайті або у Мій Київстар
  3. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#.
  4. Дочекайтесь SMS, що вам нараховано пакет послуг за вашим тарифом. Якщо повідомлення не надійшло або плата за тариф не знялася — замовте дзвінок нашого оператора — просто надішліть запит *105*466# і ми вам перетелефонуємо.
  5. Поверніться у налаштування та включіть передачу даних, щойно нарахується пакет послуг.

Чому відразу після поповнення рахунку зникли гроші (абонент передплаченого зв'язку)?

Гроші могли знятися на погашення заборгованості за послугою Екстра гроші. Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, зверніться в службу підтримки Київстар за номером 466. Також статистику витрати зручно переглядати в додатку Мій Київстар (розділ Історія)

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube