Абонент Київстар сплатив потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні, але згодом отримав нове повідомлення з вимогою поповнити рахунок
У абонента Київстар закінчилися хвилини на інші номери. Він отримав повідомлення від оператора з вимогою сплатити потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні й отримати їх раніше, що було зроблено. Однак компанія все анулювала. Про ситуацію клієнт написав 9 травня на своїй Facebook-сторінці.
Чоловік на вимогу Київстар сплатив потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні. Однак згодом отримав повідомлення від оператора з вимогою поповнити рахунок.
"Київстар знахабнів вкрай. Скінчилися в мене хвилини на інші номери, в смс вони запропонували сплатити потрібну суму за пакет послуг на 4 тижні і отримати їх раніше. І через два дні приходить смс "вам надано пакет послуг на один день, поповніть рахунок", що за фігня в мене ж не контракт, я отримав пакет послуг на 4 тижні на 2 дні раніше. Тепер все анулювали і плати ще раз, а ніхто ніде не попереджав про це", - скаржиться чоловік.
У Київстар проігнорували скаргу чоловіка. Однак раніше у компанії вказували, що якщо тариф дії 4 тижні, то дата наступного списання коштів постійно зміщується.
"Якщо тариф діє 4 тижні, то дійсно дата наступного списання постійно зміщується. Жодного обману в цьому немає", - казали у Київстар.
Перевірити хвилини, мегабайти та SMS за обсягами та витратами можна у додатку Мій Київстар. Також можна набрати — *112#
У цьому випадку рекомендують слідувати цим крокам:
Гроші могли знятися на погашення заборгованості за послугою Екстра гроші. Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, зверніться в службу підтримки Київстар за номером 466. Також статистику витрати зручно переглядати в додатку Мій Київстар (розділ Історія)
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.