Гендиректор Uklon пояснив, чому інколи тарифи на таксі стають захмарними

Такі ситуації трапляються переважно в пікові години

Дівчата визивають таксі Фото: Інформатор
Дівчата визивають таксі Фото: Інформатор

Інколи на початку користувач сервісу Uklon бачить в додатку одну ціну, погоджується, а потім не може знайти машину без підвищення ціни. Складається враження, що система заманює низькою ціною, а потім її поступово підвищує. Але це не є частиною стратегії цифрової платформи. Про це сказав гендиректор Uklon Сергій Гришков у інтерв'ю Економічній правді, опублікованому 9 липня.

“Наша мета одразу запропонувати ціну, по якій поїздка відбудеться. Але іноді ситуація змінюється буквально щосекунди. Наприклад, водій вже був поруч, але взяв інше замовлення. Ми залишаємося без машин у цій зоні і система пропонує перегляд ціни. Такі ситуації трапляються переважно в пікові години. Зазвичай не більше 10% користувачів отримують таку пропозицію”, - каже Сергій Гришков.

Він зазначив, що за відкритими даними, наприклад, дашборду monobank, частка ринку таксі Uklon приблизно 60–65%.

Як раніше повідомляв Інформатор, у Львові та Львівській області під час комендантської години працюватимуть дві служби таксі - Uklon та Bolt. Міська рада погодила дозвіл на роботу таксі через те, що значна кількість людей їде до Львова залізницею чи автобусом в нічний час.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube