Мінкульт обіцяє, що вже найближчим часом такі пропозиції будуть відпрацьовані
В Україні найближчим часом можуть змінити формат телемарафону "Єдиних новин", якому українці останнім часом стали менше довіряти. Виконуючий голови Мінкульту Ростислав Карандєєв зазначив, що державний бюджет покриває витрати на телемарафон, але ситуація змінюється. На зміну формату вплинула економіка, яка "запрацювала", а також рекламодавці, що з'явилися.
Про це Карандєєв повідомив в інтерв'ю "Українському радіо", яке з вересня працює у своєму форматі. Зокрема, він зауважив, що певні пропозиції будуть відпрацьовані найближчим часом.
За його словами, марафон досяг важливої мети донесення необхідної, важливої, оперативної інформації щодо подій в країні. Але, підкреслив очільник Мінкульту, життя йде, змінюються і наше бачення, і формати, запрацювала економіка, з’явилися рекламодавці. Тому сьогодні телеканали розглядають можливість зміни цього формату.
При цьому він висловив переконання, що рішення про запровадження мовлення ключовими телерадіоорганізаціями у форматі телемарафону "Єдині новини" було надзвичайно актуальним на першому етапі війни.
"Коли взагалі зупинилася економіка України, коли зупинилися рекламні надходження до телеканалів, коли нам треба було в форматі "ванвойсу" доносити до громадян оперативну й актуальну інформацію. Ми випрацювали такий формат, і наші ключові мовники взяли кожен свою нішу й наразі виконують ті задачі, які стоять. Хтось краще виготовляє українські новини, хтось краще працює з закордонними пунктами, у когось є більш налагоджені й цікавіші продукти студійного вироблення. Тобто кожен з учасників телемарафону доєднався своїм ресурсом. Справді, хтось більше робить роботу, хтось менше, але наразі це єдиний продукт", - додав очільник Мінкульту.
Карандєєв зауважив, що донині держава сприяє, зокрема, фінансово, реалізації проєкту "Єдиних новин", покриваючи ті витрати, які здійснюють телеканали для забезпечення всіх громадян України важливою інформацією.
Довіра до телемарафону "Єдині новини" зменшується з кожним днем. Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), проведеного 4 -10 грудня 2023 року. За даними українців, телемарафону довіряють менше половини громадян, а саме - 43%.
У КМІС зазначили, що водночас до 38% зросла частка тих, хто не довіряє телемарафону (решта 19% мають невизначене ставлення). Утім, станом на зараз баланс довіри-недовіри лишається позитивним (тобто більше тих, хто йому довіряє, ніж не довіряє).
А от колеги КМІС з соціологічної групи "Рейтинг" видають зовсім інші результати - набагато гірші. Згідно з ними, в якості основного джерела інформації про події в країні та світі 47% опитаних українців використовують Telegram-канали. На другому місці - інтернет-сайти, їх читають 29% респондентів. А от телемарафон "Єдині новини" посідає аж третє місце, його дивляться всього лише 25%. Такі дані на листопад 2023 року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.