Чоловіку потрібно закуповувати товар, але через дії ПриватБанку він не може цього зробити
Клієнт 29 жовтня здійснив оплату за послуги, але кошти на рахунок чоловіка не надійшли. З'ясувалось, що ПриватБанк має право затримувати кошти на 180 днів. Відповідна скарга опублікована 7 листопада на сайті "Мінфіну".
Чоловік незадоволений тим, що ПриватБанк заблокував кошти на 180 днів. Він просить розібратись у ситуації, адже йому потрібно закуповувати товар.
"На мій термінал ФОП клієнт здійснив оплату за послуги 29.10.2024 року. Кошти мали надійти наступного дня, але їх не було. Я звернувся до банку, де мені повідомили про підозрілі дії та порадили написати пояснювальні листи. Я все написав і подав, після чого кілька днів чекав, але жодної реакції не було. Потім отримав лист, у якому зазначалося, що банк має право затримувати кошти на 180 днів. Це жахливо, адже мені потрібно закуповувати товар, а кошти затримують без жодної конкретної інформації. Обслуговування просто жахливе. Будь ласка, вплиньте якось на ситуацію і проведіть перевірки швидше", - вимагає чоловік.
У ПриватБанку прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що деякі платежі можуть потрапляти на додаткову перевірку в цілях безпеки.
"Деякі платежі можуть потрапляти на додаткову перевірку в цілях безпеки. Для розблокування платежу просимо направити на пошту документи, що раніше були затребувані колегами: fraud@privatbank.ua. Швидкість опрацювання платежу також залежить від повноти та якості надання необхідних документів. Наші колеги зроблять все можливе, щоб якнайскоріше допомогти у розв'язання питання. У разі виникнення додаткових питань ви також можете адресувати на пошту: fraud@privatbank.ua", - заявили у ПриватБанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.