Вартість складає 230 доларів, що є доволі завищено, як для звичайного аксесуара для носіння телефону
Компанія Apple опинилася в центрі уваги після презентації нового аксесуара для лінійки iPhone. Це чохол-сумка, яка була розроблена спільно з японською маркою Issey Miyake та нагадує в'язану шкарпетку. Її вартість складає 230 доларів, що є доволі завищено, як для звичайного аксесуара для носіння телефону.
Через таку вартість та незвичний зовнішній вигляд американський технологічний гігант зібрав чимало хейту у мережі. Коментарі були здебільшого гумористичні. Як пише видання BBC, більшість поціновувачів iPhone назвали цей чохол "обрізаною шкарпеткою", проте визнали, що виглядає креативно, хоч і безглуздо.

Більшість людей звернули увагу на м'який матеріал та відсутність застібки на чохлі, згадавши при цьому любов кишенькових злодіїв до iPhone. А порівняння цієї сумки зі шкарпеткою стало самим розповсюдженим.

Знайшлись також ті, хто у цій небанальній формі чохла-сумки та яскравих кольорах побачив схожість з зеленим купальним бікіні Бората (персонаж актора Саші Барона Коена).

Відеоблогер на YouTube Маркес Браунлі сказав, що це "лакмусовий папірець" для фанатів, які "купують або захищають все, що випускає Apple".
Інший користувач мережі X сказав про новинку, що це "ідеальний подарунок для тих, у кого вже є все… крім здорового глузду".

Звісно не обійшлось без згадування Стіва Джобса та очікувань ще більш дорогих та безглуздих аксесуарів. Дісталось і IKEA, але у хорошому сенсі.

У пресрелізі Apple говориться, що яскравий аксесуар є частиною лімітованої серії, створеної у співпраці з японським модним брендом Issey Miyake. Модельєр раніше співпрацював з компанією, а також створив чорні водолазки, які носив Стів Джобс.
При створенні нових чохлів компанія надихнулася шматком тканини, а її концепція заснована на "ідеї створення додаткової кишені". Модель з коротким ремінцем буде доступна у восьми кольорах, а модель з довгим ремінцем – у трьох кольорах.
Консультант і аналітик соціальних мереж Метт Навара заявив, що ціна, ймовірно, визначається не стільки функціональністю, скільки брендингом, ексклюзивністю і формою.