У центрі сюжету — Тіна Кароль, яка записує персональне відеопослання на камеру, фільмуючи свої почуття напередодні важливого особистого рішення, яке переживає кожна закохана дівчина.
Таку інфраструктуру мають захистити засоби ППО
Україна готується прийняти перші винищувачі F-16, які можуть прибути у червні, і вже працює над адаптацією військової інфраструктури для цих літаків. Українські аеродроми та злітно-посадкові смуги мають бути оптимальними для роботи винищувачів і відповідати їхнім потребам.
Про те, які відбувається адаптація військової інфраструктури під винищувачі F-16, розповів речник ПС Юрій Ігнат. Він додав, що завдання належить до розряду непростих і вимагатиме багато часу.
"Ми вже адаптовуємо інфраструктуру під цей вид літака. Адаптація – це те, що дозволить йому виконувати завдання з наших злітно-посадкових смуг і утримуватись на наших аеродромах", – повідомив Ігнат.
Речник Повітряних сил вважає, що правильним рішення було б заховати винищувачі під землю, як це робить Іран. Також літаки мають мати бути надійно захищені ППО, що теж слід врахувати при адаптації інфраструктури.
"Ідеально сьогодні було б взагалі під землю заховати, як Іран це робить. І все, чистий спокій мати", – додав він.
Літаки МіГ-29, Су-27, Су-24 і Су-25, якими досі користувалися українці, здебільшого пережили два роки війни проти росії. Враховуючи, що F-16 можуть, як і вони, діяти з розосереджених аеродромів і їх значно складніше знищити в повітрі, втрати цих літаків теоретично повинні бути не вищим, а навпаки – значно нижчим. Це означає, що протягом наступних кількох місяців парк F-16 має розширитися, а досвід його техніків і пілотів збільшиться. Таким чином, ці літальні апарати повинні мати поступово зростаючий вплив на:
F-16 повинні сприяти підвищенню бойового духу також завдяки своїй здатності завдавати росії принизливих і важковідшкодованих втрат, наприклад, збивати бойові, транспортні, розвідувальні літаки та літаки раннього попередження або знищувати кораблі Чорноморського флоту.
Згодом українські ВПС можуть мати одне або навіть два крила F-15. У довгостроковій перспективі ці сили також можуть бути збагачені додатковими типами машин - Mirage 2000, JAS-39C/D Gripen і, можливо, навіть F/A-18C/D, колись запропоновані Австралією.
Сьогодні ми матимемо можливість поспілкуватися з очільником Мінфіну, Сергієм Марченком, щодо викликів, з якими стикається щодня на своєму посту та прийняття посади. Приєднуйтеся до перегляду, щоб дізнатися більше!
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.