Таку інфраструктуру мають захистити засоби ППО
Україна готується прийняти перші винищувачі F-16, які можуть прибути у червні, і вже працює над адаптацією військової інфраструктури для цих літаків. Українські аеродроми та злітно-посадкові смуги мають бути оптимальними для роботи винищувачів і відповідати їхнім потребам.
Про те, які відбувається адаптація військової інфраструктури під винищувачі F-16, розповів речник ПС Юрій Ігнат. Він додав, що завдання належить до розряду непростих і вимагатиме багато часу.
"Ми вже адаптовуємо інфраструктуру під цей вид літака. Адаптація – це те, що дозволить йому виконувати завдання з наших злітно-посадкових смуг і утримуватись на наших аеродромах", – повідомив Ігнат.
Речник Повітряних сил вважає, що правильним рішення було б заховати винищувачі під землю, як це робить Іран. Також літаки мають мати бути надійно захищені ППО, що теж слід врахувати при адаптації інфраструктури.
"Ідеально сьогодні було б взагалі під землю заховати, як Іран це робить. І все, чистий спокій мати", – додав він.
Літаки МіГ-29, Су-27, Су-24 і Су-25, якими досі користувалися українці, здебільшого пережили два роки війни проти росії. Враховуючи, що F-16 можуть, як і вони, діяти з розосереджених аеродромів і їх значно складніше знищити в повітрі, втрати цих літаків теоретично повинні бути не вищим, а навпаки – значно нижчим. Це означає, що протягом наступних кількох місяців парк F-16 має розширитися, а досвід його техніків і пілотів збільшиться. Таким чином, ці літальні апарати повинні мати поступово зростаючий вплив на:
F-16 повинні сприяти підвищенню бойового духу також завдяки своїй здатності завдавати росії принизливих і важковідшкодованих втрат, наприклад, збивати бойові, транспортні, розвідувальні літаки та літаки раннього попередження або знищувати кораблі Чорноморського флоту.
Згодом українські ВПС можуть мати одне або навіть два крила F-15. У довгостроковій перспективі ці сили також можуть бути збагачені додатковими типами машин - Mirage 2000, JAS-39C/D Gripen і, можливо, навіть F/A-18C/D, колись запропоновані Австралією.
Сьогодні ми матимемо можливість поспілкуватися з очільником Мінфіну, Сергієм Марченком, щодо викликів, з якими стикається щодня на своєму посту та прийняття посади. Приєднуйтеся до перегляду, щоб дізнатися більше!
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.