Жінка подала заявку до ДТЕК на перепрограмування лічильника
Жінка подала заявку на переформатування лічильника на 2 тарифи. Її успішно виконали, але прилад не передає показники. У ДТЕК вказали, що лічильник клієнтки не піддається програмуванню. Про свою історію вона написала на Facebook-сторінці.
За словами жінки, ДТЕК успішно виконав заявку щодо переформатування лічильника на 2 тарифи. Однак прилад перестав передавати показники.
"Ще серпні 2024 року я зробила заявку на переформатування лічильника на 2 тарифи, бо мене запевнили, що він піддається цій приємній та легкій маніпуляції. У вересні отримала повідомлення, що заявка успішно виконана. Через кілька днів зателефонувала до ДТЕК, оператор попросив підійти до лічильника, я по його команді натискала купу кнопок, він сказав, що все чудово, все зробили, але треба передзвонити через місяць, дізнатися покази по двох тарифах. Передзвонила, лічильник чомусь тимчасово не передає показники. Виявляється, мій лічильник не піддається програмуванню, потрібно самій купити новий, потім його відвезти на повірку і потім знову звертатися до ДТЕК за встановленням. Скажіть, будь ласка, чи можна мені отримати письмово відповідь, який у мене лічильник, яку процедуру перепрограмування виконав майстер, якого я не бачила, і що ж все ж таки мені робити?", - цікавиться жінка.
У ДТЕК відреагували на коментар жінки. Там вказують, що у неї встановлено лічильник типу НІК 2102-01.Е2Р1, який є електронним, при цьому, не підтримує функцію переходу на тариф "день-ніч".
"Згідно з інформацією по особовому рахунку, у вас встановлено лічильник типу НІК 2102-01.Е2Р1, який є електронним, при цьому, не підтримує функцію переходу на тариф "день-ніч". Заявка не була виконана саме через відсутність технічної можливості. Повідомлення про виконання заявки є помилковим, перепрошуємо за незручності. Якщо ви придбали лічильник не у магазині компанії, вхідний контроль є обов'язковим. Лічильники які можна придбати у магазині компанії вже пройшли вхідний контроль та мають відповідні сертифікати. Також, ви можете замовити "комплексну послугу" з заміни лічильника. Інформація за посиланням. У випадку необхідності отримання відповіді у письмовому вигляді, рекомендуємо направити листа на вул. Новокостянтинівську, буд. 20 (поштовий індекс 04080)", - заявили в ДТЕК.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.